5 טיפים לצילום סרטון תדמית לעסק שלך

אחד האופנים הנפוצים והיעילים ביותר לקידום כמעט כל חנות וירטואלית או אתר עסק ומאפשר לצרכן ללמוד על העסק שלך, הוא סרטון תדמית. וידאו קצר, מזמין ואסתטי יתאר את הצורך שהעסק משרת ויקדם את המותג. חוויית הקניה באינטרנט נעשית עם הזמן זהה לקניות בעולם האמיתי. אנחנו חווים את המותג ורוצים לקבל עליו כמה שיותר מידע ולדעת למה הוא משמש וכמה הוא אמין. במובן מסוים, אנחנו רוצים "למשש" אותו וירטואלית. המרחב האינטרנטי היום הוא פלטפורמה שמאפשרת הרבה יוזמות עצמאיות והחשש מהפקות צילום  מורכבות ויקרות אינו ממשי כמו פעם. בעזרת כמה כללים פשוטים, ניתן להפיק סרטוני תדמית לעסק שלך שישנו את הטראפיק באתר העסק מהקצה אל הקצה.

  1. אופטימיזציה יעילה של הסרטוןסרטון מכניס את האתר שלך לקטגוריית הסרטים של גוגל. חשוב להעלות את הסרטון שלך ליוטיוב, שכיום בבעלות גוגל, ולספק תקציר. מסגור טוב יקדם היטב את הסרטון במנוע החיפוש וימשוך קהל רחב.
  1. תסריט לפני הכל – אין להמעיט בערך ההשקעה בסרטון. סרטון התדמית שלך הוא הפקה לכל דבר ועניין. יש לחלק מראש את שלבי הסרטון, לכתוב את התוכן שברצונך להציג ולנסו אותו "על יבש" לפני הצילום, כדי לוודא שלא החמצת שום דבר. חשוב לזכור, בכל תסריט יש קונפליקט ושאיפה לפתרונו. יש לשאול מה הקונפליקט ב"עלילת" העסק. כלומר, איזו בעיה העסק שלי פותר? הסרטון  ייבנה כך שהשימוש בשירות או המוצר מניע אותנו מהבעיה ועד פתרונה.

 

  1. קריאה לפעולה – אפשר להזמין את הצופים בסרטון לבצע פעולה – לצרף כפתור שיתוף, הרשמה לניוזלטר או קישור לרכישת המותג. נוכחות חזקה של הסרטון ברשתות החברתיות תמשוך צופים נוספים בסרטון וכתוצאה ישירה מכך, מבקרים באתר דבר המשפיע באופן ישיר על קידום האתר במנועי החיפוש.
  2. היעזרות במקצוענים חברות טובות ואמינות רבות מציעות היום סיוע בהפקת סרטון.                                                  תדמית והפצתו וקידומו ברשתות החברתיות. כדאי לבחון סרטוני תדמית שאהבת ולהעריך את התקציב שניתן  להשקיע בהפקה כזו על מנת לבחור חברה מתאימה.
  1. פשוט וקליל – הכי חשוב, הסרטון חייב להיות כיפי ונוח לעיכול.
  • מסר פשוט, ענייני וקצר עם מעט פרטים קטנים כשהמותג במרכז. אם יש קריין או מנחה לסרטון, המותג יוצב מאחוריו או ילבש חולצה עם הלוגו.
  • בצפייה מהנייד, הסרטון רץ בגלילה ללא סאונד, לכן חשוב ליצור ענין כבר בשניות הראשונות כדי ללכוד את תשומת הלב של הצופה באמצעות אינפוגרפיקה או כיתוב מזמין.
  • אם ישנם כמה מוצרים דומים או עם כמה שימושים, נכין סדרת סרטונים בהמשכים, באופן שיגרום לצופה לחפש אותם ולצפות בכולם.
  • חשוב לא פחות, יש לעורר רגש שיזוהה עם המותג, מסר מרגש המעורר מעורבות במטרה, או תחושת נוסטלגיה וכמובן, לא לשכוח את הכלל המקודש ביותר של האינטרנט – מצחיק = לייקים ושיתופים.
x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!