טיפים לשיווק עסק ולהפקת סרט תדמית

כאשר מקימים עסק חדש, מדובר על תקופה מאוד עמוסה ולחוצה. מה שכן, אין צורך לאבד את העשתונות ויש לעשות סדר כמה שיותר מהר. יש גם להתמקד בנושא חשוב ומשמעותי שאין להזניח אותו והוא הפרסום והשיווק של העסק. יש לפעול בנושא כבר מהיום הראשון שהעסק פעיל.

איך אפשר לשווק את העסק?

לא מומלץ לחכות עם בניית אתר אינטרנט. הדבר גם ככה לוקח לא מעט זמן וגם אם האתר מוכן, סביר להניח שעוד יהיו שינויים בתבנית העיצוב ובכלל במלל שתכניסו. יש לפנות לחברת בניית אתרים שיש לה ניסיון וידע מקצועי עשיר בתחום. חברה כזאת תבנה לכם אתר שיתפקד ככרטיס הביקור של העסק וגם באמצעותו תוכלו לפרסם ולשווק את המוצרים והשירותים שלכם.

ניתן גם לייצר סרטון תדמית, שיראה את פעילותו של העסק ואת מה שהוא מוכר. ניתן לבחור ממבחר גדול של סרטוני תדמית, שכמובן יהיו מותאמים אישית לעסק. ישנם סרטוני אנימציה, סרטונים בהם משתתפים האנשים שמנהלים את העסק וכמו כן סרטוני הסבר המובאים בצורה של העברת מסרים ותכנים ופחות בדגש על אנימציות או דמויות אנושיות.

אפשר גם למתג את העסק על ידי יצירת לוגו או סלוגן ובכך להבדיל את העסק מעסקים אחרים. ניתן להשתמש בלוגו ובסלוגן גם בסרטוני התדמית שתצרו ובכלל באתר האינטרנט. כמו כן, במידה ואתם רוצים למתג את העסק גם בכנסים עסקיים, תוכלו להדפיס את הלוגו והסלוגן על מוצרי פרסום שונים, אותם תוכלו לחלק בכנסים הללו. אלו יכולים להיות מוצרים כמו, עטים, חולצות, כובעים וכו'.

חשוב מאוד גם לייצר נוכחות ברשתות החברתיות. כיום, הרשת החזקה ביותר היא רשת הפייסבוק. ניתן להקים בה דף עסקי שמיועד רק לעסק ולמוצרים והשירותים שהוא מוכר. אפשר לצור קהל אוהדים וכמו כן לפרסם את העסק בקבוצות ייעודיות. לדוגמה, אם העסק שלכם מוכר מוצרים לתינוקות, תוכלו להצטרף לכל מיני קבוצות של אמהות בפייסבוק. כך תוכלו לרכוש לקוחות חדשים שיכירו אתכם.

טיפים להפקת סרטון תדמית מוצלח

לגרום למשתמשים לבצע פעולה באתר או בדף הנחיתה שלכם – מה הכוונה? כמו שבחרתם בקפידה את המלל שמופיע אצלכם באתר או בדף הנחיתה, כך גם תבחרו נכונה את המלל שיהיה בסרטון. הרי בסופו של דבר, אתם רוצים שהמשתמשים יסיימו לראות את הסרטון ויבצעו פעולה כמו, השארת פרטים או יצירת קשר טלפוני איתכם.

אם יש ברשותכם סרטון תדמית, אל תחכו עם תהליך השיווק שלו. נסו לשווק בכמה שיותר פלטפורמות – ביוטיוב, בפייסבוק וכמובן באתר שלכם. על מנת שתהיה חשיפה גדולה, תוכלו להשתמש בפרסום ממומן. זה קיים בכל הרשתות החברתיות כולל במנוע החיפוש של גוגל.

אם אתם לא רוצים להיחשף מול המצלמה, תוכלו לבחור בסרטון אנימציה שישקף את פעילות העסק וכמו יספק הסברים מפורטים על המוצרים והשירותים שאתם מוכרים.

בדקו שסרטון התדמית אכן באיכות טובה ויותר מכך בדקו שהוא מצולם בזווית הנכונה. יש לא מעט סרטונים בהם אנשי עסקים מדברים מול המצלמה של המחשב ומה לעשות שהיא איננה מספקת צילום איכות גבוהה ויותר מזה לא ניתן ממש למקד או לערוך את הסרטון. על כן, אם כבר יש להשתמש בשירותיה של חברה מקצועית להפקת סרטוני תדמית, לה יש צלם מקצועי, המשתמש בציוד צילום איכותי. כך שבסופו של דבר, הסרטון ייצא מושלם וייצור מיתוג ברמה גבוהה.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!