כל הדרכים להתמודדות עם פחד מהמצלמה

אין ספק שבעידן המודרני שבו אנחנו חיים יש דרכים רבות שבעזרתן אפשר לקדם כל עסק, בין אם מדובר על עסק גדול ובין אם מדובר על עסק קטן. אחת מהדרכים הטובות ביותר אשר תופסות תאוצה ככל שהשנים חולפות, זה על ידי סרטוני וידאו, כי יש משהו מאוד נוח בסרטוני וידאו עבור הלקוחות הפוטנציאליים.

הם לא צריכים לקרוא מאמרים והם יכולים רק לראות סרטון תדמית לעסק קטן אשר נמשך דקות ספורות, וכתוצאה מכך שזה דורש מהם פחות מאמץ זה יכול להיות הרבה יותר מתאים. רוצים גם אתם להפיק סרטון לעסק הקטן שלכם ואתם לא יודעים איך להתגבר על הפחד מהמצלמה? הינה לכם מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם.

צילומי ניסיון

הדבר הראשון שכדאי לעשות כשרוצים להפיק סרטון תדמית לעסק קטן וכשרוצים להתמודד עם הפחד מהמצלמה, הוא פשוט לצלם מספר ניסיונות. אפשר להחליט לגנוז אותם אחר כך ולא לעשות בהם שימוש, אך עצם הניסיון יכול לעזור בהתמודדות עם הפחד כיוון שכך פשוט מתרגלים לכל העניין. עוד רעיון שתמיד עוזר זה לצלם את הסרטון לא כשאתם עומדים לבד מול המצלמה וצריכים לדבר, אלא לעשות אותו כמו שיחה בין חברים או בין בעל עסק ולקוח. כך אפשר להרגיש שזה יותר טבעי ואפשר להתנהג בצורה חופשית יותר.

לא לצלם לבד

טיפ נוסף שיכול לעזור לכם להתמודד עם הפחד מפני המצלמה, הוא לבקש מצלם מקצועי או חבר קרוב שיחזיק את המצלמה ויצלם אתכם. זה ייתן לכם תחושה שלמעשה אתם לא מדברים אל המצלמה אלא לחבר הקרוב או לצלם שאוחז בה, ולכן אתם תראו שהתוצאה הסופית תהייה סרטון וידאו שהוא הרבה יותר טבעי ועושה שירות טוב יותר לעסק.

לדבר עם פרומפטר

דבר נוסף שיכול לעזור, במידה ואתם חוששים שהמילים יתבלבלו לכם ויהיו הרבה עצירות וגמגומים – היא להיעזר בפרומטר / דף כלשהו שממנו תוכלו להקריא את הטקסט. זוהי שיטה פחות מומלצת מפני שהדיבור נראה פחות טבעי, איך ניתן לתרגל באמצעות כך את הדיבור למצלמה וכך לאט לאט תצליחו להתנסה בצורה רהוטה וטובה יותר. דבר נוסף שניתן לעשות בהקשר הזה הוא לכתוב לכם בראשי פרקים את הנושאים שאתם הולכים לדבר עליהם – ולנסות לזרום ולספר על הנושאים בלי להקריא מילה במילה.

בשורה התחתונה – תנסו את כל הטיפים הנ"ל או שילוב של חלק מהם ותראו מה עובד לכם הכי טוב!

בהצלחה!

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!