סרט תדמית ככלי למינוף כנסים ואירועי חברה

סרט תדמית ככלי למינוף כנסים ואירועי חברה

מאת: איתי אפרימי ורועי קטרי

כאשר אנו מפיקים כנס או אירוע עבור החברה שלנו, אחד השימושים שאנו יכולים לעשות באירוע לאחר סיומו הוא מינופו לצורך יחסי ציבור ושיווק.

באירועים וכנסים, רבים מהמוזמנים אינם מגיעים לאירוע, אם זאת אנו מעוניינים להראות להם את החידושים שהוצגו באירוע, את המוצרים החדשים שניתן לרכוש וכו', לכן הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא צילום האירוע בוידאו, עריכתו והעלתו לרשת האינטרנט.

ובכן, בכך אין כל חדש. סיקור אירוע בוידאו הינו מעשה שבשגרה. ברצוני להציע לכם להפוך את סיקור האירוע בוידאו ל סרט תדמית בדרך חדשה ומעניינת.

כיצד נהפוך את סיקור האירוע ל סרט תדמית קצר ומהנה שימשוך את הגולשים ויגרום להם לצפות כמה שיותר זמן?

ראשית, אני ממליץ להוציא לצילומים פרזנטור/שחקן. הפרזנטור יהווה מעין כתב שטח. עלינו לעשות תחקיר לפני הכנס ולהכין ביחד עם הפרזנטור שאלות לאורחי הכנס, נקודות מבט שמעניינות אתכם כ חברה להציג בכנס וכו'. יחד עם הפרזנטור ניתן לשלב ב סרט תדמית מוזיקה קצבית, צילום מקצועי ומכובד, וסאונד איכותי שישוועו לסרט מראה מכובד. גם אם הסרט מוצג אך ורק ברשת האינטרנט אין עלינו להקל ראש באיכותו, הגולשים מודעים מאוד לרמת הסרט וסרט ברמת צילום נמוכה, סאונד נמוך ופרזנטור שעלול לבייש את המותג עלולים לגרום יותר נזק מתועלת.

נוכל לקחת את סיקור האירוע לכמה כיוונים. כיוון רציני וסמכותי, מעין כתבה חדשותית המסקרת את האירוע, הדברים החדשים שהוצגו בו, ראיון עם בעלי החברה המשולבים בקריינות סמכותית עם תסריט מוקפד.

כיוון נוסף שאפשר ללכת איתו הוא הקומי, לשלב פרזנטור (אפילו סטאנד אפיסט) שיצחיק ויבדר את הנוכחים בשאלות, יחצין את האנקדוטות השונות בכנס,ניתן לשלב ב סרט תדמית מעברוני אנימציה  וע"י כך ייתכן והסרטון ישווק ויראלית.

כך יהיה לצופה נעים יותר לצפות בסרטון, הוא ירגיש שהוא צופה בסרט בטלוויזיה, והוא יגדיל את זמן שהותו באתר.

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!