גוגל אדוורדס- הכרת הממשק

מאת: איתי אפרימי ורועי קטרי

במאמר זה נסקור את הלשוניות הראשיות בגוגל אדוורדס: בית, מסעות פרסום, הזדמנויות, דיווח וכלים, חיוב, והחשבון שלי.

לשונית הבית

לשונית זו מראה לנו את החלקים הנבחרים של ביצועי הקמפיין שלנו. נבחרו עבורנו הקטעים הנבחרים שגוגל חושב שכדאי לנו להתמקד בניתוחם. הלשונית מאפשרת לראות מודלים שונים שתוכלו לבחור להפעיל או לנתק .תוכלו אף ליצור מודל משלכם ע"י  לחיצה על התאם אישית את המודולים.

  

  

לשונית מסעות הפרסום

זוהי הלשונית הראשית ולרוב תמצאו את עצמכם נמצאים בלשונית בה:

ניכנס ללשונית, בצד ימין נוכל למצוא את רשימת התיקיות בעזרתן תוכלו לנווט ביתר קלות במספר מסעות פרסום ואד גרופס. אם אינכם רואים את עץ התיקיות, כנראה שיש לכם רק קמפיין אחד והוא יופיע כאשר תתחילו להרחיב את מסעות הפרסום שלכם.

 

 

 

גוגל פיתחה אפשרויות עזרה מתוחכמות ובכל פעם שתלחצו על תיקיה אחרת בעץ הקמפיינים תפריט העזרה ישתנה עבורכם ויותאם. אם תרצו להעלים אותו פשוט לחצו על כפתור המינוס.

 

 

בחלק העליון, בכיתוב אדום , תוכלו לראות האם קמפיין שלכם רץ או כל הודעה אחרת שגוגל חושב שהתראה עליה תוכל לעזור לכם במסע הפרסום שלכם.  

 

 

 

מתחת לכיתוב תוכלו לראות סט נוסף של לשוניות המאפשר לקבל מידע יותר מקיף על הקמפיין שלנו:מסעות פרסום,קבוצות מודעות,מודעות, מילות מפתח, הגדרות, רשתות, מידות.

 

 

ללא קשר לאיזו לשונית עליה אתם לוחצים, ישנה לשונית אשר לחיצה עליה נותנת את האפשרות להשוואה בין מספר פרמטרים, ההשוואה מוצגת באופן גרפי.

 

תוכלו להשוות בין מספר הקליקים, הופעות, אחוזי הקלקות ועוד. כמו כן תוכלו ליצור מודולים שונים להשוואה עם לחיצה על כפתור ה- עמודות- בצע התאמה אישית של עמודות.

 

לשונית ההזדמנויות:

לשונית זו נותנת רשימת רעיונות שיעזרו לכם להגיע למטרות שלכם. אדוורדס מנסה לעזור לכם לעשות שלושה דברים:

1.להגדיל את כמות התנועה 2. לאזן בין מחיר ותנועה 3. להשאיר או להקטין את המחיר. מטרת כל לשונית ההזדמנויות היא לתת כמה שיותר טיפים כדי שהקמפיין שלכם יצליח.

לשונית דיווח וכלים:

כאשר נלחץ על לשונית זו לא נוכל נקבל ישירות את הדף אלא נצטרך לבחור מבין האפשרויות. בלשונית זו תוכלו להתממשק עם מערכת האנליטיקס, או האופטימייזר, להשתמש בכלי מילות המפתח, המרות, מעריך התנועה, כלי המיקום, כלי מיקוד  לפי הקשר, תצוגה מקדימה ואבחון של מודעות וכלים נוספים.

 

לשונית החיוב:

כשמה כן היא, תוכלו לראות בה את החיובים עבור מסעות הפרסום שלכם.

הלשונית האחרונה: החשבון שלי:

הלשונית נפתחת לשלוש לשוניות שונות: גישה לחשבון, הגדרות של התראות, העדפות. ללשונית זו נגיע כאשר נרצה לעשות כל מיני משימות מנהלה  ולוגיסטיקה הקשורים לחשבון שלנו ,כמו למשל: מתן אפשרויות ליוזרים אחרים להיכנס לחשבון האדוורדס שלי או כיצד אנו רוצים לקבל את ההתראות על מסעות הפרסום שלנו.   

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה לפרסום ושיווק באינטרנט, הפקת סרטי תדמית, צילום פרסומות לאינטרנט, ובניית אתרים שיווקים.

 

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!