כל מה שחשוב לדעת על סרטון הדמיית מוצר

סרטון הדמיית מוצר

עובדה: כל חברה רוצה להתגאות במוצר שפיתחה (או בזה שהיא צפויה לפתח). עובדה נוספת: לצד החברות שיתגאו במוצריהן באמצעות סרטון מוצר "קלאסי", ישנן חברות להן יתאים סרטון מעט שונה – סרטון הדמיית מוצר. אז במה שונים הסרטונים זה מזה, מתי הדמיית המוצר נדרשת ומהי תכליתו? 

סרטון מוצר VS סרטון הדמיית מוצר – מה ההבדל?

בסרטוני מוצר "קלאסיים" הכוכב הראשי הוא המוצר עצמו, כאשר הדגש הוא בעיקר על תועלותיו. לדוגמא: במידה שהמוצר שלכם הוא סט סירים, הרי שהסרטון ישען על הצגתם בפני הצופה. כלומר, יעשה שימוש במוצר האמיתי-ספציפי. ובסרטוני הדמיית המוצר? גם בהם המוצר הוא במרכז, כאשר ההבדל הוא שלא יוצג בהכרח המוצר האמיתי, אלא הדמיות ממוחשבות שלו (באנימציה לדוגמא). כמו כן, בהדמיות נהוג להסביר לצופה "איך הדברים עובדים" / להציג בפניו תהליכים. לפניכם, מספר דוגמאות:

  • חברה שמציעה למכירה קרקעות חקלאיות להשקעה, לא יכולה להציג בפני הצופה את הבניינים שצפויים לקום על הקרקע. על מנת להמחיש את פרויקט הנדל"ן שצפוי להיבנות על השטח, משתמשים בהדמיות
  • לרופא שיניים שהמוצר המרכזי שלו הוא השתלות שיניים, אין יכולת להציג את מוצרו "האמיתי". במקרה זה, סרטון הדמיית מוצר יתבסס על הצגה של איך עובדת ההשתלה, קצב התקדמות ההחלמה והתוצר הסופי
  • כך גם לגבי חברות תרופות למשל, שמציגות בסרטוניהן הדמיות איך עובדת התרופה על הגוף. בסרטונים אלו מקבל הצופה "הצצה" לגוף האדם (לרוב, לאיבר ספציפי עליו משפיעה התרופה), ואיך הוא מגיב אליו. 


מהי המטרה העיקרית של סרטוני ההדמיה?

בכל הקשור למטרות והאפקט שבכוחם של הסרטונים להשיג, הרי שאין הבדל גדול בין סרטון מוצר וסרטון הדמיית המוצר:

  • יצירת עניין, הגדלת מכירות – אם נחזור שוב לדוגמא של פרויקט הנדל"ן העתידי, הרי שסרטון ההדמיה עשוי לתרום משמעותית להתעניינות ובהמשך גם למכירות. תכלית הסרטון היא לייצר מודעות לפרויקט, להעלות את הצורך ולעתים אף לייצר אותו (כלומר, הצורך לא היה קיים לפני הצפייה בסרטון). 
  • שיתוף ידע – רופא השיניים המתמחה בטיפולי השתלות לדוגמא, יכול להשתמש בסרטון בכדי להסביר למטופליו על הפרוצדורה הרפואית שהם צפויים לעבור. במקרה ספציפי זה, הרי שהצפייה בסרטון עשויה אף להקל משמעותית על תחושת חוסר ודאות, זאת עם העשרת הצופה בידע.
  • גיוס משקיעים – חברות מחקר ופיתוח / חברות תרופות, יוכלו לרתום את סרטוני ההדמיה לגיוס משקיעים. מובן כי הצפת המשקיעים בידע טקסטואלי-אינפורמטיבי ככל הנראה לא תניב דבר, בעוד צפייה בסרטון המדמה את האפקט של התרופה, דווקא כן. 
  • תדמית – גם סרטון הדמיה הינו סוג של סרטון תדמית, וככזה הוא יכול לשמש עבורכם ככרטיס ביקור עדכני ומודרני המספר את סיפור העשייה שלכם.

ב-VIDEOHEAD אנו מפיקים סרטונים שיווקיים, לרבות סרטון הדמיית מוצר, לעסקים קטנים ובינוניים, חברות הזנק וארגונים גדולים. שימו את המוצר שלכם בפרונט עם סרטון הדמיה מקצועי ואטרקטיבי! למידע נוסף, התקשרו כעת – 03-5351847

 

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!