אז איזה ציון אתם תקבלו מהתלמידים? על סרטון תדמית לבית ספר

בכל שבוע, מבלים תלמידי ישראל בין 30 ל-40 שעות בבית הספר. במסגרת החינוכית לא מועשר רק הידע שלהם באנגלית, היסטוריה ומתמטיקה, אלא שגם אישיותם מתעצבת בה. מסיבה זו, מרבית ההורים נוקטים בגישה סופר סלקטיבית, ועושים המון שיעורי בית לפני שהם רושמים את הילדים למסגרות. 

סרטון תדמית לבית ספר

כידוע, ישנם בתי ספר שנהנים ממוניטין חיובי ורשימות המתנה, אך גם בתי ספר שיחסי הציבור שלהם קצת פחות טובים. אז איך מעלים את המודעות לבית הספר, מעצבים מחדש תפישות אודותיו או מחזקים אותן? בין היתר, באמצעות סרטון שיווקי מסוג תדמית. 

סרטון תדמית לבית ספר מאפשר לכם, מנהלים ומורים, לתקשר עם ההורים והתלמידים לפני/אחרי ההרשמה לבית הספר, ולספר להם על חממת הלימוד שלכם. מידע אינפורמטיבי שכדאי לכלול בסרטוני תדמית לבתי ספר:

  • תמונות וסרטוני וידאו של בית הספר
  • "אני מאמין" של המנהלת/צוות המורים
  • מעורבות חברתית / תרומה לקהילה של התלמידים 
  • הישגים בולטים של בית הספר (ממוצע בגרויות גבוה, זכייה בפרס ארצי וכן הלאה)
  • מספר התלמידים בכל שכבה / כיתה
  • מידת האבזור של חדרי הלימוד ("הצטיידנו לאחרונה במחשבים חדשים…") ועוד…

סרטון תדמית לבית ספר – מה כדאי לכלול בו? 

הרשו לנו לחלוק אתכם עובדה לא מפתיעה: תכלית סרטון התדמית לבית הספר היא ליצור תדמית חיובית שתשרת אתכם. המסרים שראוי להעביר בסרטון מסוג זה הם יציבות וביטחון, איכות גבוהה של הוראה, מורים מנוסים ומוערכים, העצמת והעשרת תלמידים וכיוצא בזה. 

גם סרטוני תדמית לבתי ספר מבוססים על תסריט כתוב, כאשר ניתן לנתב אותו למספר כיוונים סיפוריים שונים. מאחר שלעתים אנו מתבקשים לספק "רשימת רעיונות לסרט התדמית", לפניכם כמה מהם שבהחלט כדאי לכלול בסרטון שלכם:

  • "אנחנו, צוות המורים" – חששם העיקרי של התלמידים הוא "מי ילמד אותי בשנה הבאה?". ולכן, בסרטוני תדמית מסוג זה כדאי להציג את המורים ואת מנהל בית הספר. הם לא חייבים כמובן להוביל את כל הסרטון, אך שילובם בו יוצר תיאום ציפיות, תורם לתחושת אמון ומטשטש חוסר ודאות. 
  • עדויות תלמידים – ישנם אלו שיעידו כי המורים אינם אובייקטיבים, ובצדק (הרי אחרי הכל, מדובר על מקום העבודה שלהם). ולכן, לצד נקודת המבט של המורים, רצוי לרתום גם תלמידים שיספרו על חווית הלימוד שלהם בבית הספר. 
  • מעורבות ראש העיר – כמו כן, תוכלו ליזום פניה ללשכת ראש העיר, בבקשה שייקח חלק (גם אם שולי) בימי הצילום של סרטון תדמית לבית ספר. נוכחותו של ראש העיר / ראש המועצה היא סוג של "תו איכות" שתרצו שהמוסד החינוכי שלכם יתגאה בו.

התלמידים לא רק מקבלים ציונים, אלא גם נותנים כאלו. איזה ציון אתם תרצו לקבל מהם? למידע נוסף אודות הפקת סרטון תדמית לבית ספר עם VIDEOHEAD, התקשרו כעת – 03-5351847

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!