מיתוסים נפוצים על הפקת סרטון אנימציה שיווקי לעסק

מתגעגעים לתקופת ילדותכם בה צפיתים בסרטי האנימציה? להתרפק על התקופה היפה זו אפשרות, אך דעו כי באפשרותכם לקאמבק את סרטי האנימציה לחייכם במסגרת פעילותכם העסקית! אנחנו ב-VIDEO HEAD שמחים לעניין אתכם באחת ההפקות המסקרנות והאפקטיביות ביותר לעסק שלכם: סרטון אנימציה שיווקי לעסק!

עד כמה נפוץ השימוש בהנפשה בסרטים שיווקיים לעסקים בישראל ובעולם? אתם מוזמנים להתרשם מתיק העבודות שלנו כאן באתר ולהבין בעצמכם! בינתיים, אנו מבקשים לנפץ עבורכם 3 מיתוסים נפוצים על סרטי אנימציה לעסקים. ספויילר: אתם עשויים להיות מופתעים… 

1."אנימציה ועסקים? לא הולכים יחד"

במידה שבחנתם את האפשרות להפיק סרטון אנימציה שיווקי לעסק, יתכן והמחשבה הבאה התגנבה לראשכם: "אנימציה? מתאימה אך ורק לתכנים הפונים לקהל הילדים, היא לא מתאימה לעסק שלי". אנחנו ב-VIDEO HEAD שמחים לנפץ את המיתוס הזה אחת ולתמיד ולהדגיש: אנימציה ועסקים לא רק שהולכים ביחד, אלא שפעמים רבות העסק "הולך" בזכות האנימציה. סרטים שיווקיים מסוג תדמית, מוצר והדרכה הנשענים על אנימציה (בעברית: הנפשה), מצליחים להעביר את המסרים בצורה אפקטיבית, חווייתית ויצירתית! 

2."סרט מצויר עלול לפגוע בתדמית הרצינית והיוקרתית של העסק, לא?"

התשובה חד משמעית – לא! "הרצינות" והפורמליות לא מעוצבות רק (או בכלל) על ידי האנימציה, אלא על בסיס התוכן המילולי המועבר בסרטון – התסריט. מאחר שמדובר על אנימציה, ניתן לקבוע את הטון והאווירה הדומיננטיים בסרטון ולהתאים אותם למטרות התדמיתיות-שיווקיות של העסק. ואכן, ישנם סרטוני אנימציה בהם ממוסגרים נושאים "רציניים" לכאורה:

  • סרטוני הדרכה בנושא זהירות בדרכים
  • סרטוני הדרכה לבדיקות רפואיות ביתיות
  • סרטוני גיוס מימון המונים לסטרטאפים וכן הלאה…

3."סרטון אנימציה שיווקי לעסק מותנה בהשקעה כספית גבוהה"

כל סרטון שיווקי – עם או בלי אנימציה, מותנה בהשקעה כספית. באופן טבעי, ככל שברשותכם תקציב נאה יותר, כך פתוחות בפניכם יותר אפשרויות להפקת סרטון עשיר ומרשים יותר. האם סרטון אנימציה בהכרח יקר יותר מסרטון ללא אנימציה? התשובה היא שלא. שימו לב מהו פוטנציאל החיסכון שלכם עם בחירה בדמות אנימציה כפרזנטורית שלכם:

מיתוסים נפוצים על הפקת סרטון אנימציה שיווקי לעסק

  • דמות אנימציה המתפקדת כפרזנטור שלכם תמיד תהיה פנויה (שכן אין לה פרויקטים נוספים על הפרק / הסכמי בלעדיות)
  • מכאן, שהדמות המצוירת לעולם לא תוכל לדרוש בהעלאת שכר כתנאי לחידוש חוזה אתכם
  • אינכם צריכים לשלם לה על כל יום צילום בנפרד

מאחר שאנו מעמיקים כבר בנושא מחירי סרטונים שיווקיים, ההמלצה שלנו אליכם היא שלא להניח הנחות ("זה נורא יקר", "עסקים קטנים לא יכולים להרשות זאת לעצמם" וכן הלאה). גם עם תקציבים צנועים למדי, ניתן להפיק תוצרים מרשימים ויפים.

ישנם עוד מיתוסים המהדהדים כעת בראשכם? אנו נשמח לנפץ אותם בעבורכם! לפרטים נוספים אודות הפקת סרטון אנימציה שיווקי לעסק עם VIDEO HEAD, אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת – 03-5351847

 

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!