THANKS FOR LISTENING – הפקת סרטון תדמית באנגלית

אם הגעתם עד לכאן ואתם קוראים את שורות אלו, סביר להניח כי אתם שוקלים לחיוב להפיק סרטון תדמית באנגלית.

רגע לפני שאתם מתחילים ללטש את האנגלית והמבטא שלכם, מאיתנו אליכם: המקרים בהם אכן כדאי להשקיע משאבים בסרטון תדמית באנגלית, וגם שני טיפים חשובים שכדאי מאד ליישם. 

ENGLISH VS HEBREW – מתי כדאי להפיק סרטון תדמית בשפה האנגלית?

עברית היא שפת האם שלכם, אך האם היא שפת החברה והעסקים שלכם? אנו שמחים להציג בפניכם 3 מקרים המצדיקים השקעה בסרטון תדמית בשפה האנגלית: 

  • החברה ישראלית, קהל היעד – אמריקאי – האם כל חברה ישראלית צריכה בהכרח סרטון תדמית בעברית? התשובה היא שלא כמובן. ישנן המון חברות ישראליות – כאלו היושבות בישראל ושעובדיהן ישראליים, שאינן פונות כלל לקהל המקומי. מכאן, שסרטון התדמית היחיד שהן צריכות הוא בשפה האנגלית. לתקשר בעברית את העשייה המפוארת בסרטון תדמית? לא נחוצה ואף מיותרת.
  • כשהעיניים על הדבר הגדול הבא – מנגד, ישנן לא מעט חברות ישראליות שביססו את מעמדן בזירה המקומית, וכעת הן מוכנות לדבר הגדול הבא: השוק העולמי! הפקת סרטון באנגלית תוכל לסחוף משקיעים, לעורר מודעות אליכם וכן, גם להעלות מכירות. ההצלחה המקומית לא "השביעה" אתכם? הפקת סרטון תדמית באנגלית עשויה להתאים לכם!
  • התרחבתם לשוק הגלובלי? סרט מוצר באנגלית! – אתם צפויים להשיק את המוצר שלכם אוטוטו בחו"ל? ראוי שתשקיעו בסרטון מוצר קצר שיקדם את השקתו ושיווקו. שלא כמו סרטוני תדמית "קלאסיים" בהם הזרקור הוא על החברה, בסרטון מוצר מודגשות תועלותיו ותרומתו למשתמש. 
הפקת סרטון באנגלית
הפקת סרטון תדמית באנגלית

הפקת סרטון תדמית באנגלית – הדגשים החשובים 

  • תסריט הנשען על אנגלית ברמת NATIVE – חובה! – כל סרטון תדמית – בין אם הפקת סרטון באנגלית, עברית או בשפות אחרות, נשען על תסריט. גם אם אתם בטוחים שאתם יודעים מה ואיך אתם רוצים לומר, הבטיחו כי הגרסה הסופית של התסריט נכתבת/עובר עריכה והגהה ע"י כותב שהאנגלית שלו ברמת NATIVE. אנו מדגישים זאת משום שאנגלית ברמת fluent אינה מספיקה במקרה זה. רק דמיינו לעצמכם את הפגיעה התדמיתית שעלולה להיווצר בעת שצופה אמריקאי בסרטון ישמע טעות צורמת באנגלית…
  • התאמת התסריט לקהל אליו אתם פונים – סרטון תדמית בשפה האנגלית לא מיועד בהכרח לקהל אמריקאי, בריטי או אוסטרלי. עם כתיבת התסריט לסרט, חשוב להתחשב בתרבות, בנורמות, בנימוסים ובעיקר ברגשותיו של הקהל המקומי אליו אתם פונים. המטרה היא להצליח לייצר פניה מדויקת וקולעת לרגש, כאשר הדבר האחרון שתרצו הוא לפגוע ברגשותיו של איש הדת מיפן או הגננת משוודיה. 

ואיך נראה ונשמע סרטון בשפה האנגלית?

להאריך במילים? זו אפשרות. עם זאת, אנו שמחים להציע אפשרות טובה, חווייתית ויעילה יותר: צפייה בסרטוני תדמית בשפה האנגלית שאנו חתומים עליהם!

כאן באתר שלנו, בלשונית "תיק עבודות", תוכלו להתרשם מגלריית סרטוני תדמי עשירה – בעברית ובאנגלית!

מעוניינים להפיץ את בשורת העסק והמוצר שלכם לחו"ל?

אנחנו ב-VIDEOHEAD מומחים בהפקת סרטון תדמית באנגלית בסטנדרט המקצועי הגבוה ביותר! לפרטים נוספים, התקשרו כעת – 03-5351847

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!