חיים בסרט: כך יוצרים סרטי גיוס מעסיק

מעוניינים לגייס לעסק שלכם עובדים או לקוחות חדשים? מחפשים דרך יצירתית על מנת למשוך אליכם את האנשים המוכשרים ביותר? על ידי הפקת סרטי גיוס מעסיק תוכלו לאתר את המובחרים ביותר שעתידים לסייע לעסק שלכם לפרוץ קדימה 

אז מה מיוחד בסרטוני גיוס מעסיק? אנו חיים בעידן מודרני שמתאפיין בתחרותיות, קל וחומר בשוק התעסוקה במסגרתו נאבקות חברות וארגונים מסקטורים שונים במטרה למשוך אליהן את העובדים המוכשרים והמובחרים ביותר, לצד לקוחות בעלי כיסים עמוקים אשר יש בידיהם בכדי לקדם את העסק שלהם כמה צעדים קדימה. 

מדובר במלאכה מורכבת במיוחד כאמור עבור מחלקות משאבי האנוש והגיוס בחברות השונות, שמצידן נאלצות לעיתים תכופות לחשוב מחוץ לקופסה ולפעול בדרכים יצירתיות בכדי למשוך אליהן את עובדים ולקוחות איכותיים. 

אחת הדרכים הפופולאריות כיום בהן משתמשות חברות במשק, מגדולות ועד קטנות, לטובת מערך השיווק וגיוס עובדים, הינם באמצעות הפקת סרטי גיוס מעסיק או סרטי "מיתוג מעסיק" כפי שהם מכונים בברנז'ה העסקית, שהפכו כיום לכלי הנשק המרכזי של סטארט-אפים לצורך גיוס עובדים ולקוחות כאחד.

אז איך זה עובד? ממש לא מדובר על סרט סטודנטים או סרטון חובבני שזה עתה צילמתם בסמארטפון שלכם, אלא באופרציה בעלת חשיבות עליונה במסרתה מושם דגש על הניואנסים הקטנים ביותר.

כיום משקיעות חברות בסרטוני גיוס מעסיק משאבים כספיים רבים, מתוך ראייה כי תחום גיוס העובדים ו/או הלקוחות הינו נדבך מרכזי כחלק מצמיחתה של החברה וביצירת חזון לטווח הארוך. 

על מנת למקסם את הסרטון ולהפיק אותו בצורה המקצועית והנכונה על פי הכללים הנהוגים בשוק, תוך התאמה מיטבית לאינטרנט ולרשתות החברתית, מומלץ לפנות אל חברה בעלת ניסיון המתמחה בהפקת סרטי גיוס מעסיק, כזו אשר תוכל לבנות יחד עמכם אסטרטגיה סדורה, לרבות תסריט לטובת הפקת סרט מקורי וקריאטיבי, שיעניק ערך מוסף לצופים בו.

חיים בסרט: כך יוצרים סרטי גיוס מעסיק

מתגו את העסק שלכם על – ידי סרטי גיוס מעסיק

הליך הכנת סרט גיוס מעסיק טומן בחובו התמקדות ביתרונות הגלומים בארגון או החברה, תוך מתן דגש על האופק שהיא מציגה קדימה.

מדובר אפוא במלאכת מחשבת, הכוללת בניית תסריט, שימוש לעיתים בשחקנים מקצועיים, שילוב ויזואלי של גרפיקות ובאנרים, קריינות ברורה וקולחת, והכל בפרק זמן מוגדר וקצר שנועד מחד לרתק את הצופים אליו, ומאידך למנוע מהם לאבד עניין מהר מהצפוי.

חברת "וידאו הד" נחשבת שלא בכדי לאחת החברות המובילות בישראל בתחום הפקת סרטי גיוס מעסיק.

עד היום הובלנו מאות חברות בולטות במשק מסקטורים שונים, על ידי יצירת סרטי תדמית וגיוס תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובהתאמה מלאה לצרכיהם.

אנו מתחייבים להפיק עבורכם סרט גיוס מעסיק שובר שגרה שיצליח להעניק לצורך שלכם בגיוס עובדים או לקוחות תשומת לב מרכזית, תוך חתירה להשגת כמות לידים גבוהה ככל הניתן.

אם יש לכם שאלות נוספות בכל הנוגע לסרטוני גיוס מעסיק, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע בכל!

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!