שני הגורמים המשפיעים ביותר על מנוע החיפוש של גוגל!

שני הגורמים המשפיעים ביותר על מנוע החיפוש של גוגל!

במאמר זה אחשוף מהם שני הגורמים המשפיעים ביותר על דירוג האתר במנוע החיפוש של גוגל. הממצאים שלי מתבססים על נתוני הבדיקות שביצעו צוות מקדמי האתרים של חברת וידאו הד אינטראקטיב המתמחה בהפקת סרטי תדמית על רשת האתרים של החברה.

שני הפרמטרים המשפיעים ביותר על דירוגו של אתר הם:

– דירוג חשיבות הדפים.PageRank1.

2.לינקים נכנסים של מילות מפתח בטקסט.

 

אסביר על שני פרמטרים אלו ומה אתם חייבים לעשות כדי למקסם את האפקטיביות של כל אחד מהם.

 

1 דירוג חשיבות הדפים:

 

הפייג’ ראנק נקבע ע”פ מספר ואיכות הלינקים החיצוניים אליו. גם הכמות וגם האיכות חשובים. חשוב מאוד לקבל לינקים מאתרים גדולים כמו וואלה, לינקים אלו יגדילו משמעותית את דירוג האתר שלנו.

 

התרכזו בלהכניס כמה שיותר לינקים לאתר שלכם, מאתרים שונים במהותם, אתרים שמדורגים גבוה וכאלה שמדורגים גם פחות. עדיף לשלוח את הלינק לעמוד הבית , ישנה חשיבות לכך שתשלחו את הלינק רק לדף אחד ולא לכמה דפים שונים. כאשר נשלח לינק לדף הבית הוא יקדם גם את שאר הדפים ולא רק את הדף אליו הוא נשלח.

 

2. מילות מפתח בסמוך ללינקים הנכנסים:

 

השתמשו תמיד בלינקים של טקסט, אל תשתמשו בלינקים של פלאש או וידאו או תמונה. גוגל אכן סורק באנרים בפלאש אך הוא אינו מכניס את הטקסטים למדד הפופולאריות שלו.

 

השתמשו בדיוק באותן מילות מפתח עבור הלינקים שלכם. למשל  סרטי תדמית

 

אל תשנו את מילות המפתח הספציפיות לביטוי, אנשים משתמשים בדרך כלל באותם ביטויים. ישנה חשיבות לשמירה על עקביות.

 

קשרו את מילות המפתח ללינקים בגוף העמוד, למשל אם אנחנו עוסקים בבניית אתרים, אז נכניס את הלינק של חברת וידאו הד לתוך המילה סרטי תדמית. כעת הצבע שלה ישתנה וכאשר נלחץ עליה נגיע לאתר הבית של וידאו הד. –

 

במאמר זה סקרתי את שתי האפשרויות הטובות ביותר להקפיץ את דירוג האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל. ישנם עוד אפשרויות נוספות רבות אך שתי אפשרויות אלו הן הנחשבות האיכותיות ביותר.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!