שיווק מסורתי כהשלמה לשיווק הדיגיטלי

דרכי שיווק מסורתיות שהיו מקובלות בעבר, כבר אינן מספיקות בשביל להשאיר את העסק והמותג שלך בתודעה. פנייה לאפיקי שיווק דיגיטליים פותחת עולם נוסף של שיווק ופרסום. 

בעלי עסקים וחברות כיום עומדים מבולבלים בפני אפשרויות הפרסום הרבות שקיימות, ולא יודעים באיזה מהן לבחור. לעיתים הם גם לא מכירים את כל האופציות הקיימות. הדילמה גוברת כאשר צריך להחליט באיזו דרך, או באילו ערוצי פרסום לשים הכסף. אמצעי השיווק מתחלק לשתי דרכי שיווק מרכזיות: שיווק דיגיטלי מול שיווק מסורתי.

שיווק מסורתי(אופליין): שיווק מסורתי הוא סוג של שיווק שקשה להתעלם ממנו וכולל מגוון שיטות פרסום מסורתיות בהן אנו פוגשים על בסיס יומיומי. שיווק מסורתי כרוך בערוצים מסורתיים, כמו שלטי חוצות, פלאיירים ומדיה מודפסת ע"י בית דפוס דיגיטלי, טלמרקטינג, שיווק ברדיו, בטלוויזיה או בעיתונים.

שיווק דיגיטלי(אונליין): הטכנולוגיה צמחה ומאפשרת לעסקים להתחבר לקהל שלהם כמו שלא היה מעולם. דיגיטלי מתייחס כמובן לטכנולוגיה. אז שיווק המוצרים או השירותים נעשה באמצעות ערוצים טכנולוגיים. שיווק דיגיטלי מכוון לקבוצת לקוחות ספציפית והוא אינטראקטיבי. ובמילים פשוטות השיווק הדיגיטלי משתמש בערוצים דיגיטליים כמו אתרי אינטרנט ומדיה חברתית ככלי לתקשורת שיווקית.

לכל אחת משיטות השיווק יתרונות וחסרונות.

שיווק מסורתי –

יתרונות: הפרסום מגיע לכמות גדולה של אנשים בזמן קצר, מגיע גם לאוכלוסייה מבוגרת או מאותגרת טכנולוגית. ניתן להעביר את המסר גם כאשר לא מחוברים לאינטרנט, בהליכה ברחוב או בנסיעה ברכב. 

חסרונות: קשה למדוד את האפקטיביות של הקמפיין. התוצאות יכולות להיות נסיבתיות. לרוב עלויות גבוהות יותר, שיווק מסורתי מציע לך מעט עזרה בכל הקשור להתאמה אישית של קמפיין השיווק שלך ולמיקוד ללקוחות ספציפיים. לא ניתן לעצירה או שינוי לאחר עליית הקמפיין.

שיווק דיגיטלי-

יתרונות: ניתן למדוד את תוצאותיו בקלות ע"י כלים מדידים. ניתן להגיע לכל מקום בעולם. ניתן לבצע שינויים במהלך הקמפיין על מנת לשפר את השגת מטרותיו. יש אפשרות לבצע פילוח מדויק למי הפרסום מיועד ויופץ. המידע זמין בכל עת, מבלי שאפילו צריך לצאת מהבית. פרסום דיגיטלי מאפשר ליצור קמפיין פרסומי גם בעלויות קטנות.

חסרונות: מפסידים קהל מבוגר, חרדי ומאותגר טכנולוגית שטרם נחשף במלואו לרשת האינטרנט. כדי להגיע לקהלים גדולים מאוד, עדיין צריך לפרסם ברדיו טלוויזיה או בעיתון. 

באיזה שיווק כדאי לי לבחור?

המפתח לקמפיין שיווקי מוצלח הוא למצוא את האיזון הנכון בין המסורתי לדיגיטלי. מחקרים מוכיחים כי שילוב בין השיווק הדיגיטלי לשיווק המסורתי מעצים את החלטת הקנייה של הצרכן ויוצר העדפה למותג על פני המתחרים. לעסקים קטנים שאין באפשרותם מספיק תקציב לקמפיין שיווקי בשני הערוצים מומלץ לבחור בשיווק הדיגיטלי. אם נסתכל על העשור האחרון נראה שהשיווק המקוון צמח באופן אקספוננציאלי. אז כשמדובר בשיווק דיגיטלי לעומת שיווק מסורתי, ברור כי לדיגיטל קיים יתרון ברור. 

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!