רחוק מהעין רחוק מהלב – עוברים משיווק דיגיטלי לשיווק ויזואלי!

הספירה האינטרנטית שאנחנו חיים בה מוצפת בכל-כך הרבה תכנים טקסטואליים שלפעמים יידרש מכם פחות מאמץ לקרוא את כל "מלחמה ושלום", פעמיים, לפני שתוכלו לסיים לעבור על פיד הפייסבוק שלכם. עם כמות הטקסט המטורפת שיש היום באינטרנט, איך תוכלו להתבלט מעליה ולפרסם את עצמכם? העולם שלנו משתנה מרגע לרגע, ובטח שעולם השיווק הדיגיטלי, אז מה התחנה הבאה שלכם בפרסום? הגיע הזמן לחשוב על סרטוני תדמית.

האינטרנט הביא איתו בשורה חדשה וחיים תרבותיים חדשים לכל אחד ואחד מאיתנו. אנחנו יכולים בקלות לשלוח יד לכיס, להוציא מכשיר סלולארי ולהעלות את עצמנו על הכתב כדי שהעולם יוכל לקרוא, להגיב, לשתף ולהכיר. זו תקופה מבורכת לכל אחד שרוצה לפרסם את הגיגיו, ובטח שתקופה מבורכת לבעלי עסקים שרוצים להפיץ את השם שלהם לקהל הרחב ביותר. אבל בתוך כל בליל הטקסטים הזמינים אונליין, בין כל פוסט ורעיון של אוכלוסיות שלמות, איך אתם תוכלו להבדיל את עצמכם ולהתבלט מעל השאר? עולם הדיגיטל עובר טרנספורמציה והדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא להשאר מאחור. שיווק דיגיטלי עושה היום שימוש גדול הרבה יותר בתכנים ויזואליים, כמו סרטוני תדמית, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין למה זה הצעד הנכון גם בעבורכם.

תמשכו את העיניים אליכם

כשאתם מוסיפים פרסומים בטקסט לעולם שכולו מורכב מטקסט, אתם מצטרפים אל הזרם. אין בזה שום פסול, ויש בזה המון יתרונות, אבל בסופו של דבר – קל לטבוע בתוך ים האלטרנטיבות שמשתמשות באותו המדיום. שיווק דיגיטלי הוא שיווק שמתבסס על לכידת הלקוח כשהוא לא מצפה לזה, יצירת תוכן שיוכל לעצור אותו מלהמשיך ולשוטט ברחבי האינטרנט כדי לפנות לכם רגע אחד של תשומת לב מלאה. מחקרים סטטיסטיים מראים כי תוכן ויזואלי שובה יותר משתמשים במדיות החברתיות מאשר תוכן טקסטואלי. מכאן, המסקנה כבר די ברורה – שיווק דיגיטלי בעזרת תכנים ויזואליים תופס יותר קהל, ויעיל יותר בעבורכם.

למה סרטונים עדיפים על תמונות?

תמונות סטילס הן חלק גדול משיווק דיגיטלי. הן בהחלט תופסות את העין, בעיקר אם הן מצולמות באיכות טובה, ואם הן כוללות בתוכן צבעים בולטים ונועזים. התמונות הללו יכולות לעזור להגדיל את החשיפה והקריאה של המודעות שלכם לקהל יעד רחב יותר – אבל כשמדובר בשיווק, יש אופציה טובה עוד יותר. כאשר מעלים סרטון, התזוזה בולטת בהרבה מאשר תמונת סטילס בודדת. כאשר הסרטון זז על המסך רוב הסיכויים שמשתמשי הפלטפורמות השונות יבחרו להתעכב ולראות מה יקרה בהמשך, והמאמץ הראשוני לשבות את הצופה לפרסום שלכם נעשה קל יותר. סרטונים הם דרך נהדרת להעביר סיפור, וככאלה נוח להשתמש בהם לשיווק ופרסום של העסק שלכם. כאשר מספרים סיפור לצופה קל בהרבה להתחבר למסר, להבין אותו ולזכור אותו, וכשהסיפור מגיע בצורה נוחה לצפייה מהירה, להבדיל מטקסט נניח, האפשרות להגיע לקהל רחב גדלה בהרבה.

האם סרטון תדמית מתאים לעסק שלי?

תמיד ניתן להתייעץ ולראות מה דרך הפעולה היעילה ביותר בעבורכם להגיע אל קהל היעד הרצוי. כמובן שיש שלבים נוספים שניתן לבצע בדרך, ואולי אפילו עדיף להתחיל מהם, אבל בסופו של דבר התשובה היא פשוטה: כן. סרטוני תדמית יכולים להתאים לכל עסק ועסק, כי לכל אחד מכם יש סיפור לספר. בין אם העסק שלכם פונה לקהל צעיר יותר, או קהל מבוגר יותר, הסרטונים נוחים יותר לעיכול והפקה של סרטון בצורה מקצועית כמעט ומבטיחה עלייה בחשיפה ובחיבור של הצופים אל המוצר שלכם.

שיווק דיגיטלי מתפתח כל הזמן, אבל בדיוק בשביל שלא תצטרכו לרוץ בעצמכם במרוץ הזה יש שירותים מקצועיים שיכולים להציע לכם את העזרה וההכוונה הנחוצה בעבורכם. סוכנויות דיגיטל מקצועיות יוכלו לעזור, לכוון, להפיק ולהפיץ בעבורכם את התוצרים הנחוצים כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. אל תפחדו ליצור קשר איתם, להתייעץ ולכוון אל עבר עתיד מוצלח יותר בשיווק, בעסקים ובהצלחה שלכם.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!