צילום ועריכת סרטון למסיבות

סרטונים אישיים עם ברכה הם אטרקציה אידאלית לכל מסיבת רווקות, חתונה או יום הולדת, וכמעט בכל אירוע שבו אתם מתארחים בוודאי ראיתם סרטונים מדליקים שהוכנו על ידי החברים ו/או המשפחה. אלא שאת הברכות הקלאסיות והפשוטות מחליפים היום סרטונים מושקעים במיוחד שכוללים קונספט מסוים. למשל, חברותיה של הכלה המתחתנת יכולות להיות מקוריות אם יבחרו שיר שמתאים לכלה (השיר האהוב עליה או פשוט שיר שמתאר את הזוגיות שלה היטב). הקלטת השיר על ידי החברות וביצוע ריקוד או שילוב תמונות וקטעי וידאו מהעבר – הם בדיוק מה שיהפוך את הסרטון המיוחד למרגש עוד יותר. המשפחה והחברים בוחרים לעיתים קרובות גם לערוך סרט מיוחד לחתונה עצמה, וגם כאן מגוון האפשרויות רחב ביותר. אז איך מצלמים ועורכים סרטון למסיבות כדי להבטיח תוצאה איכותית, יפה ומרגשת?

 

איכות הצילום

אחד הכללים הבסיסיים והחשובים ביותר בתהליך של צילום והפקת סרטון לחתונה, מסיבת רווקות או יום הולדת על יאכטה, הוא לשמור על איכות הקלטה טובה. אם יש לכם אפשרות לגייס צלם מקצועי לצורך המשימה הרי שמומלץ לעשות זאת וכך תוכלו להבטיח תמונה יציבה לכל אורך הסרט וגם איכות שידור גבוהה מאוד. אם התקציב שלכם מוגבל ואתם מעדיפים להשתמש בכלים שעומדים לרשותכם יש גם עבורכם פתרון – בקשו מהחברים מצלמת וידאו טובה או היעזרו במצלמה סלולארית עם רזולוציה גבוהה, הצטיידו בחצובה לייצוב המצלמה או הטלפון והקפידו גם על שימוש במיקרופון מתאים (אם המשתתפים נדרשים לדבר). השילוב בין שלושת הגורמים הללו יבטיח לכם חומרי גלם ברמה גבוהה מאוד, הרבה יותר מאשר צילום פשוט במכשיר מיושן וללא כלי עזר שמייצב את המצלמה ומאפשר לחזור על טייקים פעם אחר פעם במידה ויש בכך צורך.

 

תוכנת עריכה מקצועית

בוודאי תשמחו לדעת שברחבי האינטרנט מסתובבות תוכנות עריכה מקצועיות, חלקן חינמיות. כך, אם תעדיפו להמשיך בקו החסכוני ולהימנע מתשלום לעורך סרטים, תוכלו לעשות את זה בעצמכם ובעלות מינימלית ביותר – אם בכלל. בדקו את הפונקציות שמוצעות לכם בתוכנות השונות ובחרו תוכנה שבה ניתן לשלב מספר סרטונים, לחתוך אותן בנקודות זמן שונות ולשלב מוזיקה. חיתוך הסרטונים הוא חשוב משום שסביר להניח שבמהלך הצילומים אתם זקוקים למספר טייקים בשל טעויות שונות או פספוסים. מבין כל השלבים, נדמה ששלב העריכה הוא החשוב ביותר ויש לכך סיבה אחת מרכזית. גם אם איכות הצילום איננה גבוהה או שנרשמו פספוסים רבים בשלב הצילומים, תוכלו לטשטש את הנזקים הללו באמצעות עריכה טובה על ידי שימוש במעבר מטשטש בין שוטים או על ידי שילוב תמונות או קטעי קריינות. סרטון לחתונה או מסיבת רווקות יכול להיות מתנה אדירה לכל כלה או זוג שעומד להינשא, כל שאתם צריכים הוא פשוט לשים לב לפרטים הקטנים ולהיערך מראש לכל הפתעה שהיא.

 

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!