פרסומות- איך עושים את זה

פרסומות- איך עושים את זה

מעורר השראה לראות את הפרסומות המיוחדות מחו"ל.. תמיד עולה השאלה איך עושים אותן וכמה זה עולה?

חברת ההפקות וידאו הד חונכת סדרה חדשה באתר דבר המפרסם ויוצאת לחקור איך עשו את הפרסומות המעניינות בעולם וכמובן כמה הן יעלו פה בארץ הקודש?

פרסומת ראשונה בסדרה – הטבלט של מיקרוסופט, שצולם כולו ב-oneshot Surface Pro 3

תבלו!

כתבו: איתי אפרימי ורועי קטרי
קריינות: יניב הדר

הטבלט החדש של מיקרוסופט מרובה פונקציות ומטרתו להחליף את הלפטופ לכן הפרסומת הלכה לכיוון של הדגשת הפונקציות הרבות לשימוש בו, במקומות וזמנים שונים בחיי היום יום.

טכניקת הצילום של הפרסומת היא ב Oneshot, כלומר צילום כל הפרסומת בפעם אחת וללא עריכה. האתגר ההפקתי הוא לעבור מלוקיישן ללוקיישן, מפנים לחוץ, כאשר המרחב הצילומי משתנה והכל קורה במרחק צעד אחד של השחקן.

הקושי בשיטת צילום כזאת היא שכל אנשי הצוות אשר מגיעים ממחלקות שונות (תפאורה, צילום,משחק) צריכים לעבוד יחדיו בו זמנית ותוך סינכרון מקסימלי, הטייק מצולם בזמן אמיתי וללא אפשרות עריכה לכן הכל חייב לדפוק כמו שעון ובטיימינג מדויק של השוטבפרסומת כזאת נדרשת עבודה הכנה מדוקדקת לפרטי פרטים: נדרשים  לפחות יומיים הכנה באולפן של התפאורה, מדידה מדויקת של מסלול המצלמה – תנועת המצלמה לאורך כל השוט חייבת לשמור על קומפוזיציה מושלמת של הפריים, למרות הקשיים הרבים, על כן צוות המצלמה והתפאורה חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר.

העבודה הממושכת על הפרסומת היא בהכנה, בפועל הצילומים של הפרסומת יכולים להמשך שעות מועטות, עריכת הפרסומת פשוטה יחסית וכל שנשאר באופליין הוא לבחור את הטייק הנכון..

אם כן, מה תהיה העלות של פרסומת כזו?

נחלק את המחיר לשלושה חלקים: הכנה לצילומים, צילומים, פוסט

הכנה לצילומים כוללת (בין השאר): קניית רכב, שיפוצו והכנתו לשוט, בניית 3-4 סטים של תפאורה, פרופס, שינוען לאולפן, יומיים הכנות באולפן גדול – סה"כ החלק של ההכנות- 300,000 ש"ח

מבחינת כוח אדם ביום הצילום: צוותים מתוגברים של תפאורה, צוותים וציוד מתוגבר של מצלמה ותאורה – סה"כ יום הצילום: 200,000 ש"ח

וכמובן פוסט פרודקשיין – יחסית פשוט עד 50,000 ש"ח

תשלומים נוספים: במאי (צריך אחד מעולה) שחקן ראשי, 10-15 ניצבים, קריין –  100,000 ש"ח

סה"כ: 650,000 עד 700,000 ש"ח

יש לי הרגשה שבארה"ב הם שילמו יותר..

לצפיה בכלל הפרקים בסדרה: 

 

 


x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!