עריכת וידאו: כללים בסיסיים לייצוא קבצים מתוכנת העריכה אוויד

פוסט פרודקשיין:עריכת וידאו: כללים בסיסיים לייצוא קבצים מתוכנת העריכה אוויד:

במאמר זה אסקור מהן האפשרויות הטובות ביותר לייצוא קבצים מתוכנת עריכת הוידאו אוויד.

במידה ואתה מייצא אימאג' (תמונה או קובץ וידאו) כדי לעבוד עליו בתוכנת עריכת וידאו אחרת (אפטר אפקטס למשל ) ולאחר מכן להחזיר אותו לאוויד, עליך לשמור כי הגדרות הייצוא וייבוא הקבצים תהיינה זהות. הכוונה היא לבחור ב601 video levels, ובקטגוריית native frame size. גודל הפריים צריך להיות 720X 576 בפאל.

אם נשנה את גודל הפריים בזמן ייצוא הקבצים ב עריכת וידאו , שני דברים עלולים לקרות: תחילה זה ייקח הרבה יותר זמן לייצא את הקובץ מכיוון שעל האפליקציה לעשות הרבה יותר עבודה קשה בשינויי הגדלים. שנית: וזו בעיה חמורה יותר, שורות הסריקה יופרדו ממיקומם המקורי והסטנדרטי. אם ניצא תמונת סטילס בגודל קטן יותר או לשימוש כדף אינטרנט, שורות הסריקה לא ייובאו מכיוון שהאימאג' אינו הולך להיות חזרה פול פריים וידאו. אם אנו מגדילים את האימאג', אפילו לsquare pixel  כמו 720X 540 או 768X 576, עריכת וידאו-כאשר נכניס את הוידאו אל האוויד, בתהליך ייבוא הקבצים אוויד לא תדע איך היתה הסריקה המקורית ואיך סודרו השורות בפריים המקורי והאימאג' שאנו נכניס יהיה באיכות פחות טובה ואף בעייתית ביותר.

עריכת וידאו-בזמן ייבוא הקבצים, התוכנה שמה את שורות הפריים בסדר מעט שונה במידה והקובץ השתנה, ייתכן אף שתחווה ירידה ברזולוציה וטיב הקובץ, אין צורך לנסות ולשנות את הקובץ החדש, במידה והוא שונה המערכת ממנה הוא הגיע זהו מקרה אבוד. ייתכן שמספר שורות הוכפלו כדי לפצות אותן על השורות שנעלמו. לכן זכרו: אם אתם מייצאים קובץ כדי לאחר מכן לייבאו בחזרה, בחרו תמיד בגודל הפריים המקורי ולעולם אל תשנו את גודל האימאג' בתוכנות הגרפיות שמחוץ לאוויד.

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד אינטראקטיב- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות ובניית אתרים שיווקיים

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!