עריכת סרטים לקידום העסק – חשיבות העריכה בהעברת המסר

סרטי תדמית הם המפתח לקידום העסק בצורה מוצלחת ופעמים רבות הם מהווים את נוסחת ההצלחה השיווקית של העסק.

מסיבה זו, עסקים רבים בוחרים להשקיע את רוב תקציב השיווק שלהם בהשכרת שירותיה של חברה מנוסה ובעלת מוניטין מוצלח בתחום וזאת על מנת שתפיק עבורם את אותו סרטון מוצלח שיוביל את הצופה להתקשרות איתם. כעת, כל שצריך הוא למצוא את אותה חברה שיכולה להבטיח לכם את התוצאה הטובה ביותר.

 

סרטי תדמית לעסק – התהליך

בחירת חברת הפקה מקצועית בעלת מוניטין מוצלח, שנות ניסיון רבות, שמעסיקה מומחים בתחום הכתיבה, בימוי ועריכה של סרטים לעסקים ושמה דגש על עריכה מקצועית של הסרט תמיד תהיה הצעד הראשון והחשוב ביותר לכל עסק שמעוניין להבטיח לעצמו סרט תדמיתי מוצלח שיקדם אותו לכיוון ההצלחה. נקודות חשובות נוספות אותן יש לבדוק טרם בחירת החברה הן:

איפיון– חברה מקצועית תמיד תקפיד על תחקיר מקדים שעיקרו היכרות עם העסק, המטרה של הלקוח,  קהל היעד אליו מיועד הסרט, התקציב אותו מציע הלקוח, הדרך בה הוא יופץ ועוד.

תסריט– חברה מקצועית תמיד תעסיק תסריטאי מנוסה שמבין היטב מהי המטרה של החברה וכיצד ניתן לשלב מטרה זו בתסריט הסרט באופן שיסקרן את קהל הצופים בו.

צילום–  חברה מקצועית תמיד תעסיק צלמים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בצילום סרטים לקידום העסק. יש דרכים רבות לצלם סרטוני תדמית וצלם מקצועי תמיד ידע אילו זוויות צילום יתאימו לצילום הסרט.

בימוי ועריכה–  הבימוי והעריכה של הסרט משמעותיים מאוד, שכן הם אלו שיקבעו את אפקטיביות העברת המסר אל קהל היעד. חברות מקצועיות שמציעות שירותי עריכת סרטים לקידום העסק מודעות למשמעות הגדולה של מלאכת העריכה ורובן מכנות שלב זה בהפקת הסרט כשלב קריטי.

עריכת סרט לקידום העסק

סרט לקידום העסק תמיד יאגד בתוכו מסר ברור ויגרום להנעה לפעולה אצל קהל היעד הצופה בו. חשוב לדעת שלמרות שמצלמים שעות ארוכות חומרים לסרט, התוצאה הסופית תצטמצם לחמש עד עשר דקות בהן יוצגו בפני הצופים הקטעים המוצלחים ביותר כאשר הם שזורים בצורה המוצלחת ביותר לכדי הפקה מלוטשת עם מסר ברור. חברה מקצועית תמיד תשים דגש על העריכה של הסרט ותקפיד על עריכה ראשונית ועריכה מתקדמת:

עריכה ראשונית–  עריכת OFFLINE בה יעשה חיתוך גס של כל חומרי הגלם וארגון של כל החומרים על פי הזמן הכרונולוגי שנרשם בתסריט. בעריכה זו העורך ישלב (וזאת בהתאמה מלאה לתסריט), את כל קטעי האנימציה, וידיאו, צילומי הסטילס ועוד. לאחר ביצוע העריכה הראשונית הגרסה הראשונית תישלח ללקוח ויתקבלו הערות ממנו.

עריכה מתקדמת– עריכת ה- ONLINE היא עריכה של כל חומרי הגלם הסופיים שישולבו בסרט התדמיתי של העסק. כאן ישולבו קטעי הווידאו הנבחרים, הסאונד, הקריינות, הכתוביות, הקריינות וכל שכלול מבחינת התסריט בסרט.

לסיכום, שלב העריכה הוא שלב קריטי לכל סרט, שכן הוא זה שיוביל לתוצאה בה אתם מעוניינים. מסיבה זו חשוב לבחור בחברת הפקת סרטים ששמה דגש על עריכה מוקפדת של הסרטים והעברת המסר של הסרט בצורה הטובה ביותר.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!