עקרונות חשובים ביצירת סרטון אנימציה

 הדגשים בהפקת סרטון אנימציה

1.      אורך הסרטון: 

ע"פ מחקרים שנערכו באתר Wistia.com, סרטונים ארוכים מדי ושלא לצורך מורידים את שיעור הצפיה בסרטים, מהר מאוד.

85% מהצופים יכולים להישאר ממוקדים בסרטון רק 30 שניות. לאחר 2 דקות של סרטון רק 50% מהצופים עדיין ימשיכו לצפות בו. לכן גורם הזמן הינו קריטי בסרטון אנימציה. מעבר למחסום 120 השניות, הצופה מאבד את סבלנותו, אל תתנו להם את המותרות האלה, עלינו לחשב כל שניה בקפידה רבה.

 2.      מיקוד קהל היעד:

סרטון אנימציה צריך לכוון לקהל ספציפי. ולהיות ממוקד. ממוקד מאוד. ככל שנהיה ממוקדים יותר סיכויי ההצלחה שלנו גדלים משמעותית. מיהו קהל היעד שלנו? כיצד הוא חושב? מיהו הצופה האידיאלי של הסרטון שלנו? מהם ההתנגדויות שלהם בקניית המוצר או השירות?  במפגש הראשון ביננו אנו ממקדים את המסרים של הסרטון ובכך חוסכים זמן  שמתורגם לכסף. מיקוד קהל היעד גם עוזר בשמירה על אורך הסרטון ומדבר רק לקהל ספציפי שיומר שבשלב מאוחר יותר ללקוחות.

 3.        התוכן הוא המלך:

התסריט הוא אבן היסוד של הסרט, עליו מתבסס כל הסרטון, אין זה משנה מה תהיה רמת האנימציה, אם התסריט אינו מדויק, הקונים לא יקנו את המוצר וכל מאמצינו יסתכמו באפס תוצאות ולקוחות.

התסריט חייב להיות תמיד חדשני ומעניין, משהו שלא רואים בד"כ, ולשלב הנעה לפעולה בסיום הסרט.

עלינו לחשב את מספר המילים, בהערכה גסה של איזור ה120- 160 מילים שיכול הקריין להקריא בדקה, תלוי כמובן במהירות שהקריין מקריא את הטקסט ובהנחה כי יש מרווח נשימה סביר בין מילה למילה.

חישוב המילים הינו קריטי להצלחת הסרט, עלינו לבחון את מספר המילים ורק לאחר מכן לההכניס את החלק הויזואלי של הסרט, וכמובן שלא להתאהב בחלק הויזואלי בצורה כזו שתשפיע על הטקסט.

4.      הנעה לפעולה:

בכדי להגדיל את כמות ההמרות (הפיכת הצופים ללקוחות) באמצעות הסרטון עלינו ליצור הנעה ברורה לפעולה בסוף הסרטון. לא משנה כמה הסרט יהיה מרשים ביצועית, בסופו של דבר אנו נמדדים בכמות המכירות שבוצעו בעקבותיו, וכמות זו תושפע דרמטית מההנעה לפעולה של הצופה.

5.      התעמקות ביכולות ולא ביתרונות

בחברות רבות ישנה התאהבות יתר ביכולות של המוצר או השירות ולא ביתרונות שלו על המתחרים, המלצתנו היא להדגיש את יתרונות המוצר, אלו נותנים בד"כ את הערך המוסף של הסרטון. ישנה עדיפות שלא להכנס לפרטים הקטנים ולאפשרויות ספציפיות מדי אלא לתאר את היתרונות באופן כללי. את הפרטים והיכולות אפשר להשאיר לאתר האינטרנט של החברה.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!