סרט אנימציה – הפוטנציאל העצום של סרט אנימציה שיווקי

סרטי אנימציה הם אותם סרטים שמוכרים ואהובים על ילדים ומבוגרים כאחד ורוב האנשים זוכרים סרטים אלו כסרטי ילדות מהנים. בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה חדשנית של שילוב סרטי אנימציה שיווקיים גם בעולם העסקים. הסיבות לצעד זה הן הפוטנציאל העצום של סרטים אלו לצד התוצאות המוצלחות שלהם בעולם העסקים.

 מהו סרט אנימציה עסקי?

סרט אנימציה עסקי הוא סרט הנפשה שמשרת עסקים קטנים, בינוניים וגדלים על מנת להעביר מסר באופן ברור, מסקרן ומהנה.  סרטי האנימציה הם סרטים יצירתיים ביותר שפורצים את גבולות הדמיון ואחד היתרונות שלהם הוא השיוך האוטומטי שלהם על ידי קהל הצופים לז'אנר מסוים שאינו עסקי ואינו מנסה למכור להם מוצר או שירות.

ז'אנר שמאפשר לקהל הצופים להזדהות בקלות עם הגיבורים בסרט, עם הסיטואציות ואף לספוג את כל המסרים והמשמעויות של הסרט ללא התנגדות רציונלית כלשהי. סרט אנימציה הוא סרט שיכול להציג את התכנים הרציניים ביותר באופן קליל, מהנה, יצירתי וקומי.

לצפייה בסרטוני אנימציה שהפקנו >>

בוחרים סרט אנימציה

עסקים רבים מחליטים לבחור סרט אנימציה על פני סרט תדמית "סטנדרטי" וזאת משום שהם מעוניינים לנתק את קהל הצופים שלהם מהשגרה וליצור בהם עניין מחודש וסקרנות תוך צפייה בסרט שאינו שגרתי. חשוב לדעת שיש אפשרות לבחור סרטון אנימציה או סרט תדמית שמשלב בתוכו סרטוני אנימציה ועל ידי כך לשלב בין העולמות. השאלה היא מהי מטרתה של החברה ועד כמה היא מעוניינת לאפשר לקהל הצופים להתנתק מהמציאות ולצאת למסע הרפתקאות בסרט מצויר בו מוטמע מסר מסוים או שמא החברה מעוניינת להבהיר ללקוח שהיא חברה חדשנית שמשלבת בין המציאות הסולידית לבין הפנטזיה היצירתית, מפתיעה וצבעונית ומאפשרת לכלל לקוחותיה עולם חדש ומפתיע של מוצרים ושירותים. כמו כן, סרטון אנימציה יכול להיות כלי נהדר לשיווק העסק, שאותו ניתן למנף במסגרת קידום אורגני או ממומן.

היתרונות של סרט אנימציה

דמויות מוכרות – ניתן לבנות דמויות מצוירות שיגרמו להזדהות מצד קהל הצופים בסרט. הדמות יכולה להיות דמות של ילד, איש מכירות, דמות מצוירת מוכרת ועוד.

שיתוף מהיר– ניתן להחליט על סרט קומי על סיטואציה מסוימת שקרובה ללב הקהל והפתרון יהיה מוצר או שירות של החברה שלכם. משום אופיו הייחודי והבידורי של הסרט אנשים ישתפו אותו אחד עם השני (אם למשל מדובר על סרט תדמיתי מצויר אותו העליתם בYOUTUBE או כל מקום אחר ברשת ממנו ניתן לשתף את הסרט.

מסר ברור– ניתן להעביר מסר ברור בצורה משעשעת ולדעת שרוב האנשים יצפו בסרט עד סיומו משום שהוא מעוניין אותם ולכן הם גם יקלטו את המסר.

חדשנות – סרט אנימציה עסקי יעיד על כך שמדובר על חברה עם ראש פתוח שאינה מהססת ליצור כל מיני דברים חדשים ויצירתיים למען קהל לקוחותיה.

הטמעה רחבה– ניתן להטמיע את סרט האנימציה באתר האינטרנט של החברה, בבלוגים, פייסבוק, יו טיוב ועוד.

המחשה ברורה– סרט אנימציה הוא פתרון אידיאלי להמחיש תהליכים ומוצרים מורכבים באופן ברור מאוד.

לסיכום, סרט אנימציה עסקי הינו בעל פוטנציאל שיווקי רחב היקף וסרט שמתאים לכל מטרה, אם הכוונה היא אל סרט אנימציה עסקי שמיועד למען גיוס הון על ידי משקיעים, סרטון תדמיתי למוצר, סרט הדרכה וסרטונים תדמיתיים של העסק ומוצריו השונים.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!