סרטי תדמית ממה להיזהר- חלק א

ממה כדאי להיזהר כאשר מפיקים סרטי תדמית?

ראשית עלינו לצאת לצילומים רק לאחר עבודה רבה ומומשכת על התסריט, כאשר התסריט מהודק וסגור סופית: טעות נפוצה בהפקת סרטי תדמית היא למהר בשלב התסריט, לבנות על אלתורים של השחקנים ולסמוך על היצירתיות של הבמאי בצילומים.

אחד הדברים החשובים ביותר לפני שאנו יוצאים לצלם סרט תדמית הוא החשיבה על קהל היעד ומטרתו הסופית של הסרט, בעוד במשרדי פרסום הגדרת קהל היעד היא אלף בית בבניית קונספט לסרט, בסרטי התדמית נוטים להשקיע פחות בבחירת קהל היעד הספיציפי של הסרט,  אנו נותרים עם סרט שאינו מוגדר לקהל יעד, סרטי תדמית המנסים לתפוס עשרים ציפורים בבת אחת, עשרים קהלי יעד שונים, ובסופו של דבר אינו מצליח לתפוס אפילו קהל יעד אחד.

עלינו להיזהר מריבוי קונספטים ומסרים בסרטי תדמית קצרים, טעות נפוצה היא לכתוב תסריטים עם מידע רב אשר מבלבל את הצופה, מיקוד במטרה של הסרט יוכל להועיל פלאים לאפקטיביות של הסרט.

עלינו לעשות חזרות רבות עם השחקנים והבמאי ולצאת לצילומים רק לאחר שכל אנשי הצוות מוכנים. חשוב לזכור כי עלות הפקתו של סרט ביום צילומים אחד היא גבוהה ביותר ולכן עלינו למצות את המיטב מיום זה. תיקונים או חוסר שביעות רצון כללית מתוצאות הצילומים עלולים להביא להוצאות כספיות נוספות ביציאה ליום צילומים.

אם כן, נחזור על שלושת הדברים מהם כדאי להיזהר כאשר יוצאים לצלם סרטי תדמית:

1 הגדרת קהל יעד ספציפי

2  התמקדות במסר אחד

3 יציאה לצילומים רק לאחר מוכנות מקסימלית של כלל אנשי ההפקה.

סרטי תדמית מוצלחים

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד אינטראקטיב- חברה לשיווק ופרסום באינטרנט.החברה מתמחה בבניית אתרים , סרטי תדמית, סרטוני וידאו ושיווק באינטרנט

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!