סרטון תדמית לעסקים – המדריך המלא

אתם מעוניינים להגדיל את מספר הלקוחות בעסק שלכם? התשובה לכך היא סרטוני תדמית.
בעזרת סרטוני תדמית אפשר להגיע לעוד ועוד אנשים ובעזרתם אפשר להעביר בדיוק את המסר שבו אתם מעוניינים.
עדיין יש לכם תהיות מדוע להפיק סרטון תדמית לעסקים? הינה לכם כל התשובות!

 כל בעל עסק יודע ששיווק הוא הלחם והחמאה של עולם העסקים לכן ויתור עליו יגרום לעסק לעמוד במקום. עסק שאינו משקיע בהיבט השיווקי שלו, הוא עסק שלא יצליח להתרומם.
סרטי תדמית לעסק תורמים רבות לשיווק המוצרים/שירותים של העסק ובניית תדמית חיובית לעסק.
שיווק באמצעות סרטון תדמית מוכיח פעם אחר פעם את הפוטנציאל שלו כחלק מאסטרטגיית השיווק של העסק.

סרטון תדמית לעסקיםסרט תדמית הוא מעין כרטיס ביקור מודרני. בסרטון באורך ממוצע אתם יכולים להעביר את החזון, המסרים השיווקיים, הרעיונות, ובעיקר את מה שיחודי לכם ביחס למתחרים וליצור תדמית חיובית אצל הלקוח הבא שלכם.

סרטוני תדמית לעסקים נחשבים לאחת הדרכים החכמות ביותר לשיווק כל מוצר, שירות, עסק, ארגון, חברה, מוסד וכדומה.
באמצעות סרטוני תדמית ניתן לבצע חיבור בין קהל היעד אל שפת המותג, העסק, המוצר או השירות של חברות ועסקים,– מטרת הסרטון לחשוף את המותג ולהניע את הצופה לפעולה, תוך עידוד ביצוע פעולות כמו יצירת קשר, רכישה או הצטרפות שתניב בהמשך תועלת למותג ולבית העסק. אז אם אין לכם עדיין סרטון תדמית לעסק, אז כדאי שיהיה לכם אחד כזה, כי לסרטון תדמית יש לא מעט יתרונות.

העשורים האחרונים סימנו שינוי גדול באמצעי המדיה, בעוד שבעבר הטלוויזיה הרדיו והעיתונות הכתובה שלטו בכיפה – כיום האינטרנט הוא מלך התקשורת החדש.
עבור עסקים מכל הסוגים, פירוש הדבר הוא, שהם היו צריכים להתאים את עצמם לעולם השיווק הדיגיטלי שצמח במהרה, ולמצוא דרכים חדשות ומקוריות להפיץ את שמם.
עליהם להציג את עצמם בפני קהלים מסוגים שונים, שהמשותף להם הוא מנהג אחד עיקרי: כולם גולשים באינטרנט.

הצורך הזה הוליד סרטי תדמית ממספר סוגים, שאפשרו לעסקים גדולים  כקטנים להציג את עצמם על גבי מסכי מחשב וטלפונים חכמים מכל מקום ובצורה יעילה במיוחד.
הודות לסרטונים מסוג זה, גם העסק שלך יכול לחוות צמיחה ולהגדיל רווחים בצורה משמעותית – מה שכל בית עסק צריך לאורך השנים.

מהו סרטון תדמית לעסקים?

לפני שנצלול ליתרונות של סרטי תדמית לעסקים, נבהיר תחילה מה הם בדיוק סרטונים מסוג זה.
סרטון תדמית לעסקים נועד לשקף את הסיפור העומד מאחורי העסק, להציג את יתרונותיו, ליצור בידול ממתחרים, למתג את העסק ולהעביר מסרים שיווקיים ומניעים לפעולה.
הסרטון מציג את העסק בפני לקוחות פוטנציאליים, בסרטון מתארים את חזון החברה, אפשר להציג מידע על היזמים ובעלי העסק, לראיין עובדים, להציג את מוצרי החברה או שירותים שהעסק מציע ועוד.
סרטונים מסוג זה מוצגים באתרים שונים הכוללים, כמובן, גם את אתר העסק עצמו, וכך בעצם הם משרים תדמית חיובית על אותו העסק.
את סרטון התדמית מפיקים בעזרת צוות מקצועי ומיומן של חברה להפקות וידאו באיכות גבוהה.
כדאי לדעת כי צוות חברת ההפקות מלווה אתכם באופן צמוד משלב התכנון וגיבוש הקונספט והרעיון העיקרי של סרטון התדמית, דרך ההפקה בפועל והצילומים בעסק (ובמיקומים נוספים בהתאם לצורך), ועד קבלת הסרטון.

היתרונות של סרטי וסרטוני תדמית

ידידותי ומוחשי יותר

הרבה אנשים מעדיפים לראות סרטון וידאו מאשר לקרוא חומר על העסק ולכן כדאי שגם לעסק שלכם תהייה אפשרות לתת זאת ללקוחות. אין כמו סרטון איכותי כדי להעביר מסר של עוצמה, חדשנות, או משפחתיות בצורה יותר מוחשית. קיים הבדל עצום בין החוויה של קריאת טקסט לבין צפייה בסרטון טוב. דמיינו לעצמכם סרטון תקריב של מנות אוכל מוגשות לשולחן לעומת מאמר עם תמונה. לא סתם אומרים כי תמונה אחת שווה אלף… ווידאו? תעשו חישוב כמה מילים הוא שווה.

הפצה גדולה

הסיבה עיקרית להפקת סרטי תדמית היא שעל ידי סרטון אפשר להגיע תוך דקות ספורות לכל מקום בעולם, מה שאומר שהעסק שלכם יכול להתפרסם במהירות רבה.
מחקרים מראים כי 80% מהגולשים מעדיפים לצפות בסרטונים.
סרטון מקבל פי 12 יותר שיתופים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, טוויטר וכו'.
הרשתות החברתיות מאפשרות לגולשים לשתף סרטונים ללא הגבלה, סרטון טוב ואיכותי יכול להתפשט ברשת כמו אש בשדה קוצים ולקחת אתכם למקומות שרק דמיינתם עליהם, ובזכותו להגיע ללקוחות רבים מאד. זה נותן לכם חשיפה אדירה ולכן זה לא מפתיע שהרבה אנשים בוחרים לעשות סרטון לעסקים.

קידום האתר שלכם

מנועי החיפוש השונים, ובראשם גוגל – מאד אוהבים וידאו. יוטיוב, מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם ואחד האתרים הנצפים ביותר, שייך לגוגל (לאחר שנרכש על ידם אי שם בשנת 2005), על כן לגוגל יש אינטרס גדול לקדם תוצאות של יוטיוב בחיפוש הכללי שלהם (Universal Search).

אתה כבעל עסק יכול לנצל עובדה זו וליצור סרטון איכותי שגוגל יאהבו.
כיצד גוגל יודעים אם הסרטון שלך איכותי? יש לכך כמה פרמטרים:

  • כמה צפיות יש לסרטון שלך
  • כמה אנשים עשו לייק לסרטון שלך?
  • כמה אנשים הגיבו לסרטון?
  • כמה עשו Subscribe (נרשמו) לערוץ שלך בעקבות הסרטון או בכלל?
  • האם הוא משותף ברשתות חברתיות?
  • האם יש לסרטון קישורים מאתרים אחרים
  • כמה סרטונים נוספים יש לך בערוץ ועד כמה הערוץ שלך פופולארי?

כל הדברים האלה ונוספים, משפיעים בצורה ישירה ועקיפה על פופולאריות הסרטון שלך וכן על החוזק שלו במנוע החיפוש בתוצאות.

אמינות

סרטון וידאו לעסקים שמופק בצורה טובה ונכונה יכול ליצור אמינות הרבה יותר גבוהה לעומת מאמר כתוב אצל לקוחות פוטנציאליים, הסרטון מעניק לצופה את ההרגשה שהוא מכיר את העסק, מכיר את הבעלים שלו ולכן מרגיש אליו רגשות מסוימים של קרבה והיכרות מוקדמת. סרטון תדמית הופך את האנשים שמאחורי העסק לנגישים ואמיתיים יותר.

להעביר כל תוכן

באמצעות סרטון קצרצר אפשר להעביר תוכן אינפורמטיבי למשל באמצעות סרטוני הדרכה להדגים איך משתמשים במוצר מסוים או להדגיש את שימושיו של מוצר אחר באמצעים ויזואליים או כל העברת תוכן שאיננה ניתנת להעברה באמצעות מילים. תוך כדי שימוש בעיצוב, אפקטים מיוחדים ומסר קליט, קיימת היכולת לספק כמות רבה של מידע תוך זמן קצר. סרטון בן 2 דקות בלבד, יכול לסקור מספר רב של מוצרים או שירותים מרכזיים בעסק.

סרטוני אנימציה ככלי שיווקי:

סרטוני תדמית לעסקים יכולים להיות מסוגים שונים, בהתאם לאופי העסק ובחירת הלקוח.
זה יכול להיות סרטוני תדמית עם סרטון חי, סרטונים אינפורמטיבים על מוצרים בהם בדרך כלל מציג גורם מהעסק וגם סרטוני אנימציה.

סרטוני אנימציה הם כלי שיווקי יעיל בעידן הדיגיטלי בכלל, ומהווה קלף מנצח בעולם סרטוני התדמית בפרט. לפי הסטטיסטיקה, יותר ממחצית מהגולשים נוהגים לצפות בסרטון אנימציה, זאת משום שהוא מושך את העין ומדבר לצעירים ומבוגרים כאחד. עולם האנימציה הוא עולם ללא גבולות, כל מה שאנחנו מסוגלים לדמיין יכול להתקיים בו. העוצמתיות הקיימת בסרטון אנימציה יחד עם הצבעוניות והדמויות המצוירות מביאה איתה יתרונות רבים.

  • בסרטון אנימציה ניתן ליצור כל סיטואציה שתדמיינו בכל זמן ומקום. מדמויות פרי דמיונכם ועד אזורים בעולם בהם תרצו שהסרטון יצולם.
  • סרטוני אנימציה הם אחד מכלי השיווק החזקים ביותר ומאריכים באופן משמעותי את זמן השהייה של הצופה
  • סרטון אנימציה משדר חדשנות ורעננות
  • במקרה הצורך ניתן לבצע שינויים בסרטון אנימציה באופן פשוט ומהיר.
x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!