סרטי תדמית לעסקים – האם זה באמת אפקטיבי?

סרטון תדמיתי לעסקים מאפשר למגוון בעלי עסקים להביע את המסרים שלהם באופן ברור, חד, יצירתי ושנון.

השימוש באמצעים מוחשיים, שילוב המוסיקה, הדמויות וכו' מאפשרים לעסק להפוך לנגיש וייחודי יותר- כתוצאה מכך יכולים הצופים להתחבר למסרים, להזדהות עימם ולגלות עניין בשירות, בפעילות או במוצר. כמו כן, חוסך הסרטון את הצורך בקריאה ממושכת (כידוע, לגולש הממוצע אין הרבה סבלנות לקרוא טקסטים ארוכים) וניתן להעביר מידע רב תוך זמן קצר.

מעבר לזאת, קל מאוד להפיץ את הסרטון ולהגדיל את קהל הצופים והלקוחות הפוטנציאליים. אפשר להעלות את הסרטון לאתר של העסק, ליוטיוב ולפייסבוק, אפשר לשלוח אותו לחברים ומכרים דרך הוואטסאפ, אפשר לשלוח אותו במייל ועוד.

סרטון קצר- השפעה נרחבת ומהירה

מחקרים שחקרו את השפעת הסרטון על קהל הלקוחות גילו שסרטון תדמית איכותי מגדיל את סיכויי הרכישות ויעיל יותר מהעברת אותו המסר באמצעות תמונות, טקסטים וכו'. כיום ניתן לבחור בין מגוון סוגים של סרטוני תדמית לעסקים וחשוב להתאים את סוג הסרטון לאופיו של העסק. במרבית המקרים מיועדים סרטוני התדמית עבור הלקוחות אך יש סרטוני תדמית שמיועדים לתורמים, משקיעים ועוד.

סוגים של סרטוני תדמית- מה הסרטון שמתאים לכם?

כפי שציינו- ישנם כמה סוגים של סרטוני תדמית. ניתן לבחור בסרטון תדמית אישי בו פונה בעל העסק אל הלקוחות הפוטנציאליים ומציג את העסק וניתן לבחור בסרטון שמציג ראיון או לבחור בסרטון דוקומנטרי אשר יציג את בעל העסק או את בעל העסק ומרואיינים נוספים משיבים לשאלות. סרטונים אלו יכולים לכלול צילומים של הפעילות השגרתית של בית העסק.

כמו כן, ניתן להכין סרטוני תדמית קלאסיים אשר מצלמים את עובדי החברה, המוצרים, השירות, המלצות של הלקוחות ועוד. סרטונים קלאסיים יכילו בדרך כלל מוסיקה, קריינות ויערכו באופן קפדני.

סרטוני תדמית אהובים נוספים הינם סרטוני אנימציה. סרטוני האנימציה מסייעים ביצירת תדמית מצחיקה, הומוריסטית, חמימה וחייכנית. למרות המחשבה שסרטוני האנימציה מיועדים לילדים הם אהובים גם על המבוגרים וסרטון אנימציה איכותי שהוכן על ידי אנימטורים מנוסים ומקצועיים יוכל להעביר את המסרים באופן יצירתי.

מעוניינים להגדיל את כמות הלקוחות?

אם אתם מעוניינים ליצור סרטון תדמית לעסק שלכם תוכלו לפנות אלינו, וליהנות משירות מנצח שיוביל ליצירת סרטון ייחודי ויצירתי. לאורך השנים הפקנו מאות סרטי תדמית לעסקים שונים – תוכלו להתרשם מהתיק עבודות העשיר שלנו בלינק הבא.

חברת VIDEO HEAD הינה חברה מנוסה ביותר אשר מתמחה בתחום השיווק, הפרסום והתדמית, מעסיקה תסריטאים, במאים, צלמים, קריינים, אנימטורים, מאפרות, מפיקים, עורכי וידיאו ועוד ומספקת שירותים למגוון לקוחות מרוצים- ביניהם- משרדי פרסום, עסקים בינוניים, עסקים קטנים ועוד.

באמצעות סרטון תדמית איכותי, מושקע ויצירתי תוכלו להעביר את המסרים שאתם מעוניינים להעביר, לעורר עניין וסקרנות בקרב הגולשים ולהגדיל את מאגר הלקוחות שלכם.

 

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!