סרטי תדמית- כיצד לבחור בעלי מקצוע?

סרטי תדמית- כיצד לבחור בעלי מקצוע?

כאשר אתם ניגשים לבחון חברה שמפיקה סרטי תדמית, מהם השאלות שעליכם לשאול אותה כדי לבחון האם היא תוכל לספק לכם את הסרט הטוב ביותר:

א- מיהו הבמאי? מהו הניסיון של הבמאי שיביים עבורכם את סרטי תדמית, האם זהו במאי בעל ניסיון עבר, שביים סרטים באורך מלא או בוגר טרי של המכללה? קורות החיים של הבמאי הינם חשובים ביותר כיוון שהוא למעשה איש המקצוע המרכזי והאחראי הישיר להצלחת או כישלון סרטי תדמית.

ב- מיהו הצלם ובאילו אמצעים יצולמו סרטי תדמית: כדאי לשאול לגבי ניסיונו גם של הצלם, וכמו כן באיזו מצלמה יצולם הסרט, לשם כך עדיף גם לעשות מחקר קטן ולסקור מצלמות שונות בהם ניתן לצלם, ייתכן שיבטיחו לכם צילום מרהיב של הסרט אך בסופו של דבר רק תקבלו מצלמה שהיא חצי מקצועית ושהצילומים שלה בינוניים מאוד, אני ממליץ בחום להסתכל באתר מגזין איי וי ולקבל אינדיקציה ראשונית לגבי סוג המצלמה שבה יצולם הסרט שלכם.

ג- באיזה פורמט יצולמו סרטי תדמית? חברות הפקה רבות מבטיחות כי הסרט יצולם באיכות היי דפינישיין אך בסופו של יום אתם מקבלים את הסרט בסטאנדרט דפינישיין רגיל, אם הבטיחו לכם איכות גבוהה, שאלו כל הזמן וכמה שיותר שאלות: באיזה מצלמה אתם  מתכוונים לצלם, באיזה פורמט, האם אתם ערוכים לערוך את החומרים באיכות היי דפינישיין? מה תהיה איכות הסאונד שתספקו לנו? לעולם אל תסתפקו במשפטים חסרי המשמעות של "אל תדאג- אתה בידיים טובות". משפטים אלו נועדו כדי לסבן את הלקוח ולהתחמק משאלות שעלולות להביך את חברת ההפקה.

ד- דרשו להגיע ליום האודישנים: במידה וישנם שחקנים בסרטי תדמית שלכם דרשו להגיע ליום האודישנים ולהשתתף בבחירת השחקנים.  אל תתנו לחברת ההפקה לבחור עבורכם את השחקנים, אולי אתם לא מתחברים אליהם? אל תשכחו שבסופו של דבר אתם משלמים עבור הסרט ומגיע לכם לקבל את ההחלטות.

ה-  כלל חשוב נוסף לבירור בהפקת סרטי תדמית הוא שבררו מיהם התאורנים ואנשי הצוות האחרים שמועסקים: האם הם מוכשרים מספיק, בררו על  מה שילמתם בהצעת המחיר ומה אתם מקבלים בדיוק, אם רשום בהצעת המחיר- צלם, תאורן, מקליט – בדקו שאכן כל אנשי הצוות הגיעו והם נמצאים. חבל שתשלמו על בעלי מקצוע שאינכם צריכים או שלא נמצאים ביום הצילומים.

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!