סרטי מוצר – קידום מוצרים בעזרת וידאו

אומרים כי תמונה אחת שווה אלף מילים, לפי הגיון זה ניתן לומר כי יצירה של וידאו מספקת ערך אף יותר גבוה פי כמה.

מספיק לעבור על פני אינספור של מחקרים אשר בודקים את ההשפעה שיש ליצירה של קטעי וידאו בתור אמצעי תוכן שיווקי על מנת להבין כי התוצאות היו מיטביות פי כמה עבור אלה שטרחו לייצר קטעי וידאו מעניינים עבור הגולשים שלהם.

כל נושא קידום המוצרים באינטרנט לוקח תפנית עצומה אל עבר שימוש בסרטונים כאשר קהל גולשים גדול מראה העדפות ברורות לאלה על פני קריאה של תוכן שיווקי מעניין ככל שיהיה, ללא ערכים ויזואליים כדוגמת סרטוני וידאו תדמיתיים.

צורת התוכן הפופולארית ביותר

ישנן אינספור של דרכים עבור העברת תוכן בעל ערך לגולשים. אתם יכולים לכתוב מאמרים בבלוג של האתר, לשלוח ניוזלטרים אל רשימת לקוחות או אפילו לרשום פוסט מעניין באחת מן הרשתות החברתיות האפקטיביות עבור שיווק. אולם, השיטה הכי בולטת אשר צוברת עוד ועוד שימושים ועניין הינה שיווק של מוצרים ועסקים באמצעות יצירה של סרטוני תדמית ופרסומת.

גורו השיווק סת' גודין הגדיר את התוכן בתור אמצעי השיווק האפקטיבי היחיד שנותר, ולקביעה זאת יש אסמכתאות נרחבות בכל רחבי העולם השיווקי באינטרנט אשר מראה פעם אחר פעם כיצד קידום של מוצרים תוך שימוש בקטעי וידאו עשויים היטב מסייע לאותו תוכן להגיע אל היעד בצורה יעלה ולגולשים לקבל את הערך החשוב אותו הם חיפשו כאשר נכנסו אל הצפייה באותם סרטונים.

לצפייה בתיק עבודות שלנו ליחצו כאן >>

מה המחקרים מלמדים אותנו?

  • סרטוני וידאו מייצרים אחוזי הקלקות גבוהים יותר בצורה משמעותית מאשר טקסטים פשוטים.
  • רוצים שהלקוחות יישארו יותר זמן באתר? הוסיפו סרטוני וידאו. כמות ניכרת של גולשים העדיפו להישאר ולדעת עוד בדפי אינטרנט בהם היה משולב סרטון. זהו בדיוק המקום לשלב את סרטון המוצר שלכם כדי לייצר קידום אפקטיבי ושיווק מוצלח של המוצר החדש של בית העסק.
  • סרטוני וידאו הינם בעלי הסתברות גבוהה יותר להופיע בתוצאות החיפוש האורגנית של גוגל- בדף הראשון! דפי אינטרנט בעלי תוכן רגיל נשארים הרבה מאחור וחשוב להשקיע בתוכן שיווקי שמקדם את המוצר או השירות הנדרש לדף הראשון במנוע החיפוש גוגל.
  • יותר גולשים יבצעו רכישה של מוצרים לאחר צפייה בסרטוני וידאו. זה הדבר עליו עובדים בצורה קדחתנית כל אותם אנשי השיווק באינטרנט. סרטון נכון מייצר הנעה לפעולה ומביא את העסק לאותה צמיחה רווחית ותנועה גוברת של גולשים את האתר של החברה.

בשורה התחתונה, לא מעט מחקרים בהם נבדקה ההשפעה של סרטונים על הצלחה של שיווק מוצר, נראה כי ישנה נטייה מאוד בולטת של הגולשים באתרים לכיוון אתרים ודפי אינטרנט בעלי קטעי וידאו שגם הניעו אותם לפעולה וגם הביאה יותר גולשים לאותם אתרים בצורה אורגנית.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!