סרטוני תדמית לעסקים באיכות ללא פשרות

הם קצרים, קולעים בול למטרה ואפילו במקרים מסוימים הופכים לוויראליים – קבלו את סרטי התדמית לעסקים. כולם עושים בהם שימוש, עסקים קטנים וגדולים.

 סרטוני תדמית יכולים לפרסם את העסק באינטרנט וברשתות החברתיות, לפרסם מוצר או שירות. סרטוני תדמית יכולים לשרת עסקים המנסים לגייס כספים באמצעות אתרי מימון המונים או משקיעים אחרים; עסקים הרוצים להסביר לציבור את התועלת בשירות שלהם; רשויות מקומיות או משרדי ממשלה הרוצים לקדם נושא מסוים ועוד כהנא וכהנא. לא חסרות דוגמאות לשימוש בסרטי תדמית לעסקים.

כאשר עורכים סרטוני תדמית לעסקים ישנם דברים רבים שצריך לקחת בחשבון, מתסריט ועד עריכה מקצועית. אבל מטרת העל שמסכמת את המהות של כל הפרטים הקטנים של הסרטון היא האיכות. סרטוני תדמית חייבים להיעשות באיכות ללא פשרות. הרי מהו סרט תדמית בסופו של דבר אם לא הפנים של העסק. הקהל של סרטוני התדמית, הלקוחות הפוטנציאליים, מקבלים את המסר מתוך סרטון התדמית וזה הרושם הנקלט במודעות שלהם לגבי העסק. סרטון תדמית שאינו עשוי בצורה מקצועית פשוט פוגע בעסק ומוטב בלי סרט בכלל מאשר סרט באיכות ירודה.

סרטוני תדמית ועסקים קטנים

נסו לדמיין שהקמתם עסק חדש, נניח מרפאה להסרת שיער. בסרטון התדמית בוודאי תרצו להראות כמה המקום בטוח, אמין ומביא תוצאות תוך כדי הקפדה על סטנדרטים מקצועיים של בריאות הציבור. איך תוכלו לדבר על איכות וסטנדרטים מקצועיים עם הסרט אינו עשוי בצורה מקצועית. דמיינו שאתם מגיעים לראיון עבודה בו תטענו שאתם מסודרים ואחראיים אך תופיעו בחליפה מרושלת ומקומטת. אם אתם טוענים למקצועיות ואיכות אתם חייבים להציג זאת מכל הזוויות, אחת הזוויות החשובות שבהן היא סרטוני התדמית לעסקים.

סרטוני תדמית יכולים להיעשות עם צוות שחקנים, אפקטים, תפאורה, לוקיישן ועוד כל מיני מושגים שלמען האמת גורמים להוצאות רבות. אך באותה במידה ניתן להפיק סרטים גם בעלויות צנועות יותר. הכול תלוי בלקוח ובתקציב אשר עומד לרשותו. אבל חשוב להבין שהפקת סרט צנוע יותר אינה אומרת שיש להתפשר על האיכות. האיכות של סרטוני תדמית אינה נמדדת רק בתקציב, בהחלט ישנם סרטוני תדמית איכותיים מאוד אשר נעשו בתקציב דל ולצערנו הרב גם ראינו סרטים לא איכותיים אשר נעשו בתקציב גדול.

ניתן להשיג את אותה האיכות המדוברת גם בתקציב זול, לא חייבים לעשות סרט עם 5 שחקנים, בהרבה פעמים מספיק רק קריין (כמובן תלוי במקרה). אנשים העוסקים בתחום סרטוני התדמית אומרים – האיכות מתחילה ברעיון טוב להעברת המסר וממשיכה באיכות של כל פרט בתהליך ההפקה. גם בתקציב נמוך ניתן להקפיד על איכות הצילום, איכות העריכה, איכות הסאונד וכל שאר הפרטים.

למרות שהיום ניתן להפיק סרטונים באמצעות המחשב הביתי, הרי ברור שסרטון תדמית במופק על ידי חברה מקצועית בתחום – יכול לעשות את כל ההבדל בין סרטון אפקטיבי לזה שנבלע בין אלפים אחרים.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!