סוגי סרטוני תדמית למיתוג נכון של העסק

 סוגי סרטוני תדמית למיתוג נכון של העסק

אם תחפשו הוכחה למהפכה שהתחוללה בעולם הפרסום, השיווק והמיתוג, לבטח תמצאו אותה בתחום סרטי התדמית. אם עד לפני עשור וקצת הם כלל לא היו קיימים, ועד לפני 5-6 שנים חשיבותם נחשבה שולית, הרי שכיום רובם המכריע של בעלי החברות והעסקים מבינים את ערכם היקר למיתוג העסק. אילו סרטוני תדמית קיימים וכיצד תתאימו אותם לעסק שלכם? על כך, בשורות הקרובות.

סרטון תדמית קלאסי – וידאו אנושי ואמיתי

סרטוני תדמית מצולמים, במהלכם מסביר נציג החברה (או השחקן) על החברה, על השירותים והמוצרים שהיא מציעה, על יתרונותיה וכו', הוא הפשוט והמהיר ביותר להפקה, ובעיניי רבים – האפקטיבי ביותר. חשוב להקפיד לייצר טקסט מילולי מעניין ורלוונטי, לקוני ובשפה המתאימה לקהל היעד. ניתן לשלב אלמנטים גרפיים כאלו ואחרים. כדאי לפנות לחברת מיתוג שתעבור אתכם את התהליך ותייצר התאמה מושלמת למטרות ולצרכים שלכם, ולא להתפתות לעשות זאת לבד.

סרטון תדמית אנימציה – מציירים לכם מיתוג

סרטוני אנימציה נחשבים לאחד הסוגים הפופולאריים ביותר למיתוג עסקים. רובם נעשים בדו-ממד, אם כי בשנה-שנתיים האחרונות סרטוני התלת-ממד המרשימים, תופסים נתח הולך וגדל. לסרטונים אלו שלל יתרונות, בראשם היכולת למשוך תשומת לב, לרתק, לעניין, לספר סיפור. אנימציה יוצרת תחושות חיוביות אצל מרבית הצופים בסרטוני תדמית, וגם עלויות ההפקה שלהן נמוכות באופן יחסי. כדי לייצר סרטון אנימציה מנצח יש לפנות לחברת מיתוג, לחשוב יחד על רעיון, דמויות, עלילה ומסר, ובתוך ימים ספורים הסרטון עשוי להיות מופץ בפלטפורמות השונות.

סרטוני תדמית מסוג טקסטים, ציורים או תרשימים

ישנם מספר סוגים נוספים, אמנם מעט פחות נפוצים, אבל עושים את העבודה לא פחות טוב:

  • טקסטים – בעגה המקצועית קוראים לזה "טיפוגרפיה קינטית", והמשמעות פשוטה: העין האנושית נמשכת באופן אוטומטי לטקסטים, וסרטונים אלו "מנצלים" עובדה זו. בסרטון הזה תראו בעיקר כותרות רצות וקופצות (גם תנועה מושכת את תשומת הלב באופן מיידי), מלל מתחלף, ולעיתים גם תוספות גרפיות.
  • ציורים – סרטוני תדמית מסוג WHITE BOARD מצליחים בעיקר בזכות פשטותם. כולכם נתקלתם בהם (יד המציירת על לוח לבן תוך הקראת מלל רלוונטי) ומרבית הסיכויים שצפיתם בהם עד הסוף. למה? כי הם מושכים, נעימים ופשוט עושים את העבודה.
  • תרשימים – אם המסר אותו אתם מעוניינים להעביר מעט מורכב להבנה, סרטונים המלווים בתרשימים וגרפים למיניהם, עשויים לפשט את העניינים עבור קהל היעד שלכם, ולהיות יעילים במיוחד עבורכם.

מבולבלים? אל דאגה. כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברת מיתוג, והם כבר יעשו לכם סדר בבלגן. סרטוני תדמית – ככה מדברים היום אל הקהל שלכם… בהצלחה!

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!