הפקת סרט תדמית באנגלית – לתפוס את הקהל דובר האנגלית

בעידן בו אנו חיים בו הכול דיגיטלי ולחיצת כפתור יכולה לגרום למאות ולפעמים לאלפי ולעשרות אלפי אנשים לצפות בתוכן שאנו רוצים להעביר אם זה דרך יוטיוב, פייסבוק, במייל או בכל אמצעי דיגיטלי אחר.

בעולם של שיתופים, לייקים, תגובות וחבר מביא חבר, לסרטוני התדמית יש כזו עצמה וחשיבות כך שכל בעל עסק שרוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלו

ולהפוך ליותר ויותר רלוונטי בשוק זקוק לסרטון תדמית עסקי שיעביר את המסר לגבי השירות או המוצר אותו הוא מציע  ויחדד את הערכים שמובילים אותו ובעיקר ישווק אותו הלאה ויהפוך לכרטיס הווירטואלי שלו.

זה צריך להיות סרטון קליל, זורם, נגיש ונעים לצפייה סרטון שבלחיצה אחת עושה את העבודה, שפונה בדיוק לקהל הלקוחות שלכם.

יש אנשים שיקראו משפט מסוים, או יראו צילום כלשהו ויקרעו מצחוק, בעוד שאחרים ממש לא יבינו מה רוצים מהם. אותו הכלל חל גם על סרטי תדמית.

כאשר מתכננים סרטון תדמית, חשוב להגדיר במדויק את  קהל היעד, ולמקד את סרטון התדמית רק לקהל הזה. לדבר בשפתו, בקודים המקובלים עליו ולדאוג שהדבר יעשה בצורה מכוונת מטרה.

במאמר זה נדבר על יתרונותיו של סרטון תדמית באנגלית, הרי אנו חיים בעידן גלובלי בו כל אחד ואחת בכל נקודה בגלובוס יכולים לקבל את המידע שאנו רוצים להעביר ברגע, כאן ועכשיו.

לכן, לאחר שהפקתם סרטון בעברית זה הזמן להשקיע גם בהפקת סרט תדמית באנגלית אשר יתרום לחיזוק המותג ויביא לחשיפה גבוהה יותר.

הפקת סרט תדמית באנגלית

אז מה ההבדל בעצם חוץ מהשפה?

  • רצוי לוותר על סמלים ולוקיישנים (אזורים) המזוהים עם מדינה ספציפית.
  • להימנע מצילום לצד שילוט בעברית.
  • מבחינת הנראות- לא יהיה הבדל אם הצילומים יבוצעו עם ציוד מקצועי ואיכותי.
  • הקריינות תתבצע ע"י דובר שפת אם ולא "רמת שפת אם" את המבחן שלכם זה אולי יעבור, אך את מבחן דוברי השפה זה לא יעבור.
  • כאשר מדובר על סרט תדמית באנגלית, יש לוודא שכל הגרפיקה והכיתוב יהיו בשפה האנגלית בלבד.

הפקת סרט תדמית באנגלית- שפע של יתרונות:

  • אמנם בכל ארץ מדברים בשפה אחרת, אך מערך השווקים הוא בינלאומי וחברות וארגונים נדרשים להכין מערך שיווקי באנגלית.
    השפה האנגלית הפכה לשפת העסקים המקובלת לכן הפקת סרט תדמית באנגלית תספק מענה לקשת רחבה של שווקים ביבשות שונות ומדינות רבות.
  • כאשר אתם מפיקים סרט תדמית באנגלית, אשר מיועד לקהל יעד פוטנציאלי אשר אינו דובר את שפתכם הדבר מעיד על רצינות מרבית בכל הקשור להבעת הרצון לשיתוף פעולה ביניכם.
  • הפקת סרט תדמית באנגלית הוא צעד הכרחי ובסיסי אם ברצוננו לשווק את המוצר או השירות מחוץ לגבולות הארץ. כי ודאי קיימים לקוחות פוטנציאלים גם מחוץ לגבולות ארצנו הקטנה.
  • סרטון תדמית באנגלית ילווה אתכם בכנסים ותערוכות בחו"ל אליהם הוזמנתם.
    העולם העסקי פותח לכם לא מעט אפשרויות של יצירת קשרים חדשים הודות לאירועים הנערכים ברחבי העולם, באירועים אלה מתארחים לא מעט בתי עסק בניהם גם המתחרים והלקוחות שלכם.
    סרט תדמית באנגלית לעסק/שירות/מוצר שלכם ירוץ ללא הפסקה בסמוך לעמדה שלכם כך שהתכנים שלכם יהיו חשופים בכל עת. באופן זה אתם משדרים נוכחות גבוהה והופכים אטרקטיביים יותר.
  • במקרים מסוימים מומלץ להפיק סרטון תדמית בשפה האנגלית גם לקהל המקומי. הפקת סרטון באנגלית משרה אווירת חו"ל וניחוח בינלאומי, סרטון באנגלית ייתן לצופה חוויה מרשימה שתוכיח מקצוענות ללא פשרות סטייל הוליווד.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!