כיצד סרטוני תדמית יכולים לתרום להגדלת המכירות בעסק?

חברות רבות עושות שימוש קבוע בהפקת סרטוני תדמית על מנת להעביר ללקוחות שלהם מסר על החברה עצמה ועל השירותים שהחברה מספקת ללקוחותיה השונים.

[h2]

אז כיצד סרטוני תדמית תורמים לעסק שלי??

[/h2]

העברת מסר ללקוח באמצעות סרטי תדמית נמצאה פשוטה ונוחה יותר מכל דרך אחרת. למעשה, בדרך זו הלקוח יקלוט באופן המדויק ביותר את מה שאנחנו רוצים להעביר לו, זאת במקום להפנות אותו לקריאה של טקסטים ומאמרים על החברה שבמהלכם הוא עלול להתייאש, לצאת מהאתר של החברה שלנו ולעבור לחברה הבאה בתור שמציגה את השירותים שלה בצורה פרקטית יותר. עובדה נוספת שלא ממש ניתן להתווכח עליה היא – סרטוני תדמית יכולים להגביר מכירות בעסק שלכם.

אתם בטח שואלים את עצמכם מה הקשר בין סרטוני תדמית והעלאת המכירות בעסק. עובדתית בשטח אנחנו רואים קשר חיובי בין סרטי תדמית  שחברה מפרסמת באתר שלה לבין שורת המכירות במאזן של החברה, הנה כמה מהסיבות אשר מקשרות בין שני הדברים האלה.

  • פשטות – סרטון מפשט את מה שהחברה עושה בצורה הטובה ביותר – סרטון כפי שכבר ציינו יעיל יותר מכל דף עמוד הסברתי שקריאתו נחשבת לארוכה ומייגעת וטוב יותר מכל מאמר שנכתב על החברה.
    הסרטון בדרך כלל נמשך בממוצע שתי דקות, כאשר צפייה בסרטון שערוך ועשוי בצורה נכונה, תשאיר את הלקוח הפוטנציאלי באתר החברה ולרוב תגרום לגולש להביע עניין.
    הלקוח שנשאר לצפות בסרטון התדמית של החברה שלכם יהפוך תוך שניות ללקוח פוטנציאלי וישאיר לכם רק פינישים אחרונים בכדי להפוך אותו מלקוח פוטנציאלי ללקוח בשטח. בנוסף, סרטונים תורמים לעבודת הקידום של האתר ברשת, מה שיוצר חשיפה גדולה יותר שיוצרת תנועה שמביאה ללידים שמגדילים מכירות.
  • ייחודיות – שימוש בסרטון באתר הבית של החברה שלך נותן לכם יתרון תחרותי על פני המתחרים שלכם, זאת כמובן תלוי בדרך בה אתם מציגים את העסק שלכם בסרטון עצמו.
    הדרך בה אתם מציגים את העסק שלכם יכולה לתרום לספק לגולש ערך מוסף, אותו הוא מחפש בכל פעם מחדש. סרטון יצירתי, שם אתכם גבוה אל מול המתחרים שלכם ומעיד על תחכום, על יוזמה ועל קדמה, אלמנטים חשובים ליצירת מצב בו תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות ואת אחוזי המכירות שלכם.
  • יצירת באזז– סרטון יכול להפוך לויראלי תוך מספר ימים ואפילו פחות מכך, זאת אם הוא עשוי בצורה נכונה. לכן אם תציגו את החברה שלכם בצורה מעניינת, ייחודית ויצירתית, הסרטון עלול לפרוש כנפיים ומהר מאוד להגיע לדפי הפייסבוק ולשאר הרשתות חברתיות ברשת ואפילו לחשיפה טלוויזיונית. שיתופים של הסרטון בכל מקום יוצרים באזז, יוצרים חשיפה וגורמים ליותר אנשים להתעניין בכם – זה כזה פשוט.

אז אל תשכחו  כיצד סרטוני תדמית יכולים להגביר מכירות בעסק שלכם. כעת כל מה שנותר לכם לעשות הוא לנסות זאת בעצמכם ולשכור את שירותינו המקצועיים, על מנת ליצור לכם סרטון תדמית עבור העסק שלכם, כדי שגם אתם תוכלו להנות מעלייה במכירות ולגרום לכולם לדבר עליכם.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!