כיצד סרטוני אנימציה יכולים לקדם לך את העסק

בדרך כלל כאשר אנו מדברים על סרטוני אנימציה לקידום העסק, כולם מיד חושבים על סרטוני אנימציה עבור יוטיוב והרשתות החברתיות.

בהחלט מדיות אלו עושות שימוש רב בסרטוני אנימציה לקידום עסקים (וגם חשוב שאתם תעשו בהם שימוש) אך סרטוני אנימציה אינם מוגבלים לרשתות החברתיות. עסקים רבים משתמשים בסרטי אנימציה על מנת לייצור מצגות בפני קהל חי. ניתן לעשות שימוש בסרטוני אנימציה לקידום העסק באירועים שונים.

סרטוני אנימציה יכולים לסייע מאוד בקידום העסק וחשוב מאוד לעשות בהם שימוש. כולם יודעים זאת, אך לא תמיד יודעים לשים את האצבע על הסיבות הנכונות. להלן כמה אספקטים הנוגעים לתועלת של סרטי אנימציה בקידום העסק:

העברת המסר השיווקי  – לכל עסק יש את המסר השיווקי שלו, זה לאו דווקא משהו אשר ניתן לבטא במילים. מיתוג העסק נוגע למערכת התחושות שיש לנו כלפי העסק או המוצר. זוהי בעצם המטרה של קמפיין פרסום – לעורר רגש ותחושה בקרב הקהל לגבי המותג. סרטי אנימציה הם כלי המאפשר להעביר את המסר השיווקי בצורה אפקטיבית.

מדיום ויזואלי – העין היא אחד האמצעים האפקטיביים בותר לקליטת מסרים. מכירים את הביטוי "תמונה שווה אלף מילים"? סרט אנימציה נקלט היטב בעין ומסייע לקידום העסק יותר מכל טקסט שיווקי. הקהל אשר נחשף לסרט מטמיע היטב את המסרים השיווקיים אפילו רק במבט חטוף. מסרים שבנסיבות אחרות הייתם צריכים מאוד להתאמץ בשביל להסביר לקהל.

המחשה – השימוש בסרטי אנימציה מאפשר המחשה והסבר ויזואלי של המוצא או השירות של העסק. יש דברים שלא מספיק מובנים כאשר מסבירים אותם במילים וסרט אנימציה מסייע בהעברת ההסבר. במקרים רבים חברה יכולה להציע מוצר חדש ועלייה להסביר לציבור מה טיבו של המוצר ולמה הם צריכים את זה. הצורה הכי טובה להסביר היא באמצעות המחשה עם סרטון אנימציה.

ויראליות  – כולנו מכירים את אפקט הוויראליות הרשתי. גולש מעלה סרט לאחת הרשתות החברתיות, חבריו מתחילים לשתף את הסרט וכך נוצר מעגל ההולך ומתרחב של אנשים אשר נחשפו לסרט. עסקים המשכילים להבין זאת עושים שימוש בוויראליות הרשתית על מנת לקדם את העסק. אך בשביל לנצל היטב את הוויראליות יש קודם כל להפיק סרט אנימציה איכותי, מעניין ואפילו מצחיק.

למידע נוסף, קיראו את המאמר שלנו – "סרט מצולם או סרט אנימציה?"

סרטי אנימציה מסייעים לקידום העסק בצורות שונות. ניתן להשתמש בהם ביוטיוב, באתרי האינטרנט של העסק, פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות; וואטסאפ; מצגות במשרדי החברה, באירועים ובכנסים. אך בשביל ליהנות מכל היתרונות של סרטי אנימציה לקידום הסרט, יש להקפיד על איכות ומסר ברור הלוקח בחשבון גם את חוש השמיעה. סרט אנימציה שלא נעשה בצורה הראויה עלול להשיג את התוצאות ההפוכות. כאשר אתם מחפשים סרט אנימציה לקידום העסק חשוב ומומלץ לעבוד רק עם המקצוענים ביותר.

קיראו גם – כיצד לקדם סרטונים בעזרת יוטיוב וגוגל.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!