כיצד להשיג עוקבים לאינסטגרם

בתור אנשים שמחזיקים חשבון אינסטגרם פרטי, אז כל לייק, שיתוף או עוקב, הוא משמעותי בשביל התחושה, משמעותי אולי בשביל האגו שלנו, משמעותי בוודאי בשביל שנרגיש משפיעים או מחוזרים על ידי גולשים שונים. בשביל עסקים כל עוקב שנוסף לחשבון הוא משמעותי מבחינה כלכלית.

עסקים רבים, כמו שאנחנו יכולים להניח, מחזיקים מספר חשבונות של רשתות חברתיות, חשבון בפייסבוק, טוויטר, וכן באינסטגרם. עסקים נוהגים לפרסם את החשבונות שלהם באתר, אפליקציה וכן בכל אחת מאותן רשתות חברתיות במטרה ליצור סנכרון ואינטגרציה מסוימת ביניהן.

בעוד שפייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה ביותר, הרי שפחות עסקים פעילים בטוויטר, בוודאי בארץ, אך באינסטגרם אנחנו דווקא יכולים לראות פעילויות רבה, היא נובעת מהעובדה שבני נוער ואחרים מבקרים שם הרבה ומדובר ברשת חברתית מאוד משפיעה. אנשים רבים מעדיפים את הצד הוויזואלי מאשר את הצד הטקסטואלי כמו שהוא בא לידי ביטוי בפייסבוק או בטוויטר. זו הסיבה שעסקים מחפשים כל דרך להשיג עוד עוקבים לאינסטגרם שלהם.

כיצד מגייסים עוקבים לאינסטגרם

כמו לא מעט תחומים באינטרנט, גם השגת עוקבים באינסטגרם הפך להיות סוג של עבודה. חברות רבות ואנשי מקצוע רבים מתמחים בכך. יש לציין שהעבודה בתחום היא חוקית לגמרי ויתרה מזו, כל העוקבים שהעסקים מקבלים לחשבון האינסטגרם הם אמיתיים לגמרי.

כיצד זה מתבצע? יש כמה דרכים לכך. הדרך הטובה ביותר היא להשתמש ברשימות קיימות של בעלי חשבונות אשר יכולים בקלות להפוך להיות עוקבים באינסטגרם. מדובר בעוקבים מהארץ ומחו"ל. עסקים שפועלים רק בזירה המקומית יכולים ליהנות מהרשימות המקומיות, לעומת זאת חברות שפועלות בחו"ל, יכולות לעשות שימוש נרחב גם בחשבונות של משתמשים זרים.

אפשרות אחרת היא באמצעות תגים ותגיות. כל תגית כזו יכולה להכיל כמות גדולה של משתמשים אשר צופה בתגית, וכן התגיות האוטומטיות שכל עסק מקבל על פי בקשתו, מאפשר לתמונות להיות מוצגות כשרושמים את שם התגית. הגולשים יתרשמו ויתחילו לעקוב.

פעילות חברתית ענפה ברשת. מדובר לא רק בפעילות באתר או בעמוד הפייסבוק, במטרה למשוך גולשים מרשת חברתית אחרת לאחרת. להיפך, הפעילות מתבצעת אך ורק באינסטגרם. כתיבת תגובות, בקשה לעקוב אחר חשבונות של משתמשים אחרים ועוד. ככל שנבצע יותר פעילות חברתית, יותר גולשים ישימו לב אלינו, ויבדקו מה אנחנו עושים. חוץ מזה, כל הרעיון ברשת חברתית זה הדדיות. אם אתה עוקב אחרי אני אעקוב אחרייך. כך אם אנחנו מסתקרנים לגבי משתמש אחר, הוא יסתקרן לגבינו.

לפני סיום חשוב לומר, בשביל שהחשבון יצליח, לא מספיק  שרק נמצא ונאסוף עוקבים, אנחנו צריכים מעבר לכך. מה זה אומר? אנחנו צריכים לעלות תמונות, ליצור באז, להציג מוצרים, לשווק את עצמנו (באופן מתון), כל פעילות שלנו אמורה לעזור לנו להצליח, איסוף עוקבים לאינסטגרם לבד לא יצליח.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!