כיצד אפשר לקדם סרטונים בגוגל ויוטיוב?

רבים משתמשים בסרטונים המופצים ברשת למטרות שונות. אלו יכולים להיות סרטוני פרסומת למוצרים וחברות, סרטונים להעביר אג'נדה כמו מסר פוליטי למשל ועוד.

יש לכך סיבות טובות, האינטרנט הוא אמצעי אשר יכול לחשוף את הסרטון לקבל רב. הבעיה היא אם אין לכם אתר או ערוץ יוטיוב המושך תנועה גדולה של גולשים באופן קבוע, יהיה לכם קשה להגיע לקהל רב. העלאת סרטון ליוטיוב אינה מבטיחה הצלחה ואלפי צפיות. ישנם מיליוני סרטים ביוטיוב והסרט יבלע בין כולם. יצרתם סרטון תדמית ואתם רוצים להפיץ אותו לכל העולם – אז מה עושים?

בדיוק כמו קידום אתרים, על מנת שהסרטון יהפוך להצלחה ויזכה לצפיות רבות יש לקדמו באופן אקטיבי. ישנן חברות המתמחות בכך ויש להן אסטרטגיות מורכבות לקידום הסרטון. חברות אלו מקדמות את הסרטונים בצורה מקצועית ומשיגות את התוצאות הטובות ביותר, אך בהחלט ישנם גם דברים שתוכלו לעשות בעצמכם בשביל להשיג תוצאות טובות יותר במנועי החיפוש. מידע נוסף על קידום אתרים בגוגל באתר של דניאל.

ראשית כל חשוב שתבינו שישנה אינטגרציה גדולה מאוד בין כל הרשתות החברתיות ולכן חשוב להשתמש בכל הרשתות החברתיות. מספיק שתשתפו סרטון בפייסבוק וכבר תזכו לחשיפה של כמה עשרות חברים. ישנה גם אינטגרציה גדולה מאוד בין יוטיוב לגוגל אשר שתיהן נמצאות באותה הבעלות. שימו לב שחיפוש בגוגל, אפילו אם אינו חיפוש וידיאו, עדיין מציג סרטי וידאו רלוונטיים בתוצאות.


קידום בעזרת וידאו

טיפים לקידום הסרטון

  1. לייקים – הלייקים הם דבר חשוב מאוד בקידום סרטוני וידאו. הלייקים הם אחד הכלים בעזרתם מנועי החיפוש והמנגנונים של יוטיוב והרשתות החברתיות מבינות שיש עניין בסרט. כאשר נוצר מומנטום של לייקים לסרט זה יוצר אפקט המגדיל את החשיפה אפילו יותר.
  2. שימוש בתגיות (האשטאגס) – כאשר אתם משתפים סרטים ברשתות החברתיות אתם חייבים להשתמש בתגיות. ישנן תגיות שהן פופולריות ויכולות להגדיל את החשיפה. אך יש להקפיד על שני כללים: תגיות רלוונטיות ושימוש במידה הנכונה של תגיות. ריבוי תגיות יפגע במטרה, שתיים שלוש תגיות זה מספיק.
  3. תיאור הסרט  – יוטיוב מאפשרת לכם להכניס תיאור של סרטון הווידאו. זוהי הזדמנות טובה לכתוב תיאור הכולל את מילות המפתח הרלוונטיות, חשוב להקפיד על זה. כמו כן חשוב לשים לינקים בקישור, שימו לינק לאתר האינטרנט הרלוונטי, לדף הפייסבוק וכו'.
  4. שימוש בפלייליסט – סרטים רבים מופיעים בפלייליסט. כל אחד יכול לייצור פלייליסט בהתאם לקונספט המתאים. לדוגמה פלייליסט שנות השמונים או פלייליסט בנושא שיפוצים לבית וכו'. השימוש בפלייליסט מסייע בקידום הסרטון.
  5. עקביות – מומלץ להעלות תוכן ליוטיוב באופן עקבי. כך ערוץ היוטיוב יצבור מוניטין וצופים אשר יסייעו לקדם את סרטוני היוטיוב. חשוב לייצור ערוץ יוטיוב פעיל.

אלו הם כמה טיפים בסיסיים אך למקצועני הקידום ישנן שיטות רבות לקידום הסרטונים ולהשגת תוצאות איכותיות. חשוב לציין שיש לתת גם תשומת לב לסרטון עצמו. יש להפיק סרטון איכותי, בפורמט הווידאו הנכון, סאונד איכותי ותוכן מעניין.

 

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!