יש לך אתר חדש? הנה 3 דרכים להיכנס לרשימה של גוגל

יש לך אתר חדש? הנה 3 דרכים להיכנס לרשימה של גוגל!

במאמר זה אראה 3 דרכים בהן ניתן להיכנס לרשימה של גוגל. בהזדמנות זו אציין כי אנו מופתעים בכל פעם מחדש ממנוע החיפוש כאשר אנו מקדמים אתרים ומפיקים סרטי תדמית עבור הלקוחות שלנו.

אחת "ההפתעות" מגיעה מאתרים שאינם רשומים או נסרקים ע"י גוגל למרות שהם קיימים כבר מספר חודשים. עבור רוב האתרים, גוגל מכניס את התנועה הרבה ביותר של משתמשים, לכן זה מרגיז מאוד שהאתר שלנו לא נסרק בגוגל בכלל.

ישנן 3 דרכים בהן ניתן להירשם בגוגל, אבל רק דרך אחת היא בטוחה…

1 הדרך הראשונה היא לרשום את האתר בגוגל, זאת ע"י מילוי טופס, הנה הלינק לטופס זה, יש בלינק זה גם סרטי תדמית המסבירים על הנושא:

https://www.google.com/addurl/?continue=/addurl

הרישום הוא חינמי, וכל שניתן לעשות הוא לרשום את דף הבית וספיידר של גוגל כבר יסרוק  את האתר שלנו. אם זאת, גוגל אינו מוסיף את כל האתרים החדשים ברגע שהם מוזנים, ואין כל ביטחון מתי או אם בכלל הוא יוסיף את הקישור שהכנסת לטופס הרישום.

2 לקבל לינק מאתר שגוגל סורק:

השיטה השנייה היא לקבל לינק מאתר שגוגל כבר סרק והוא מכיר, כאשר גוגל יסרוק שוב את הדף, הוא יעלה על הלינק ויבצע סריקה שתגיע לאתר שלך וכך אתרך ייכנס לרשימה של גוגל.

זוהי השיטה המועדפת על גוגל להכניס אתרים לרשימה שלו.

אנו ממליצים להיכנס לאתר שאתם רואים ששולח לינק למתחרים שלכם ולהציע לו לשלוח לינק לאתר שלכם. תוכלו להציע לו שתשלחו לינק לאתר לו בתמורה.

3. רשום את אתרך ליאהו:

Yahoo! Directory & The Open Directory Project Index

השיטה השלישית היא להירשם ללינק הבא, יש בלינק סרטי תדמית:

https://www.dmoz.org/

אם זאת, ככל שידוע לנו השיטה הבטוחה ביותר היא לרשום את האתר בגוגל, הוא אמור להופיע בין 4-8 שבועות לאחר מכן במנוע החיפוש. בהצלחה!!

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!