יצרתם סרטון ויראלי? כך תשיגו ממנו לקוחות לעסק

 ענף השיווק והפרסום עבר מהפכה של ממש בעשור האחרון. נתח גדול מהשינוי קשור לסרטונים הפרסומיים המציפים את הרשת, ונותנים סיכוי שווה לכולם. השאלה מה עושים ביום שאחרי? הפצתם סרטון, הוא זכה לחצי מיליון צפיות בשלושה ימים, מה עכשיו? איך ממנפים את ההצלחה הוויראלית להישגים כספיים? קראו והבינו.

סרטוני תדמית – הכלי השיווקי היעיל מכולם… כשמניעים לפעולה!

כשמסתכלים על האמצעים השיווקיים הקיימים במונחים של השקעה כספית מול פוטנציאל, אין ספק – סרטוני תדמית נמצאים בצמרת! השקעה זולה, הפקה מהירה ופוטנציאל להגיע למיליוני אנשים ברגע. אלא שאחת הטעויות הנפוצות בסרטונים אלו, שמונעות מהם להשיג לקוחות בפועל לחברה המפיקה, היא היעדר הנעה לפעולה. כלומר, הסרטון ריגש, הצחיק, יצר אהדה כלפיו ושלל רגשות חמים וחיוביים נוספים. אבל מה? אין שורה תחתונה. לכן, חשוב להניע לפעולה בלי להתבייש, גם אם זה "לא הסגנון שלכם" ואתם לא אוהבים ללחוץ. למשל – "צלצלו עוד היום!", החדרת פרטי התקשרות לאורך הסרטון וכדומה. תגרמו לצופים שלכם להבין שאם הם לא יעשו משהו כאן ועכשיו, הם יפסידו שם ואחר כך…

נעזרים בטכנולוגיה כדי לחזור אל הצופים

מיליון איש צפו בסרטון שלכם, עשו לייקים ושיתפו עם החבר'ה. זה הזמן להגיב לאותם אנשים. איך עושים זאת? בקלות! חברות טכנולוגיות רבות יספקו לכם נתונים על הרגלי הגלישה של אותם אנשים שנשבו בקסם הסרטון שלכם, וכך תוכלו להזכיר להם שאתם כאן, מחכים שהם יעשו משהו בנידון… ניתוח יעיל באמצעות טכנולוגיה זו יסייע לכם לפרסום מדויק ואיכותי, במקום ובזמן הנכון עבור כל גולש, וימנע מכם הוצאות כספיות לא הכרחית.

לא מפסיקים אחרי ההצלחה

נדירים הסרטונים שהפכו לסיפור הצלחה מסחררים כבר מההתחלה. וגם אם היו כאלו, אם החברות והעסקים שמאחוריהם לא המשיכו בקו המנחה והיכו בברזל בעודו חם, לרוב הם נעלמו באותה המהירות שבה הופיעו. אז אל תנוחו אל זרי הדפנה ואם יצרתם סרטון ויראלי, תתחילו כבר עכשיו לעבוד על סרטון ההמשך, שעשוי להגיע לעוד גולשים רבים ולייצר שפה ייחודית משלו. ומכאן הדרך להצלחה – קצרה בהרבה.

זו ממש לא בושה: להיעזר במומחים

ואולי הדבר הכי חשוב – אם אין לכם את הכלים המקצועיים והידע הנדרש להפוך צפיות, שיתופים ולייקים להכנסות כלכליות, היעזרו במומחי התחום שיסייעו לכם להבין איך עושים את זה נכון. ואם לא הצלחתם? אל ייאוש! גם את רומא לא בנו ביום אחד. המשיכו לנסות. בסוף, זה גם יצליח…

כתבה זו נכתבה באדיבות Trumedia – בלוג לשיווק דיגיטלי

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!