יצירת סרטי תדמית

כיום, חברות רבות מתלבטות האם להפיק סרטי תדמית מצולמים או דווקא לבחור בסרטי תדמית המבוססים על אנימציה. זו אכן שאלה טובה, במיוחד בישראל שלאחרונה ניכר בה מעבר רב יותר דווקא לסרטוני אנימציה על פני סרטי תדמית מצולמים רגילים. זאת בעקבות היצירתיות הרבה יותר שניתן להשיג בזכות האנימציה שפחות מגבילה את צילומו והפקתו של סרט באשר הוא. סרטון אנימציה בדרך כלל יותר מקורי וחברות רבות, החל מהקטנות וכלה בבין לאומיות מספקות שירות זה.

סרטון אנימציה יוצר בידול וייחודיות באופיו, על פני סרטונים מצולמים למיניהם, ויוצר משהו 'חדש' עבור קהל היעד אליו הוא מיועד. שילובן של הדמויות, הצלילים המוסיקליים והצבעוניות בסרטי אנימציה שונים באופיים מסרטונים רגילים אחרים. סרטון אנימציה מסוגל ליצור עבור הצופים רגעים בלתי נשכחים אליו הם יתחברו בקלות יותר ולאורך זמן. בנוסף, בסרטונים מסוג זה, הסרטונים העוזרים לקהל היעד לשכוח לכמה רגעים את המציאות בה הם חיים, כמובן, שהסרטון חייב להיות בנוי על תסריט טוב, כזה שעובד. תסריט חכם, בעל דמויות מגוונות ומיוחדות, יחד עם מוסיקה מתאימה וצבעים נוחים. כל זה יוביל לעובדה שהסרטון יוכל להפוך להיות וויראלי במהרה, ולתפוצה רחבה יותר.

ובאשר לשלבי יצירת סרטי תדמית בין אם מדובר בסרט אנימציה או סרט תדמית רגיל, הכול יתחיל מהבריף הראשוני. הבריף מיועד לחקירת התהליך ההתחלתי: על מה יהיה הסרט ולאיזה קהל הוא מיועד. האם עדיף סרט תדמית מצולם או דווקא יצירת סרט אנימציה. סרט תדמית סטנדרטי אורך כ-3 שבועות מהרגע שהתסריט יאושר. תלוי מה נקבע עם הלקוח והחברה. כחלק מהכנת הסרטון, כמובן צריך לבנות סיפור בתמונות, ומיד לאחר מכן לצאת לשטח ולצלם (רצוי יחד עם הלקוח עצמו). אחרי שהסרט יצולם, ישולב בו סאונד וקריינות (במידה וזה סרטון אנימציה). כאשר הסרט מוכן, החברה תשמח להפיצו בפלטפורמות המתאימות, כחלק מהאסטרטגיה השיווקית. ובאשר למחיר סרט התדמית, העניין תלוי במטרות הסרט, מה החברה הייתה רוצה לשדר בו, כמה זמן לקח להכינו, האם מדובר בסרט תדמית רגיל ומצולם או שמה באנימציה (והאם היא משולבת תלת-מימד שמעלה את המחיר) וכו'. בסופו של דבר, ההחלטה האם הסרט יצולם באופן רגיל או באנימציה, תהיה תלויה בצרכי הלקוח ומה הוא רוצה שהסרטון ישדר.

הפורמט בו הסרט יהיה שמור, יהיה כמובן גם הוא בהתאם לצורכי הלקוח. רצוי כי אורכו של הסרטון לא יעלה על 4 דקות, שלא יהיה ארוך מדי. הלקוח יוכל לקבל את הסרטון המוגמר במייל או בדיסק און קי, בהתאם לבחירתו. כיום, עסקים רבים בוחרים יותר ויותר להשתמש בסרטי תדמית באתרם, בעמוד הפייסבוק שלהם, בעמוד היוטיוב ובפלטפורמות נוספות אחרות, מתוך הבנה שסרטונים יוצרים שיווק הרבה יותר אפקטיבי מאשר סתם תמונה סטטית, אשר לא תמיד מתאימה לקהל היעד.

יש לכם שאלות נוספות בנוגע ליצירת סרטי תדמית? צרו איתנו קשר, הצוות של וידאו הד ישמח לענות לכל!

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!