חידושים בעולם הוידאו השיווקי

אם קיבלנו משהו משנת 2020 זו היכולת להסתכל קדימה בשיווק הדיגיטלי. אבל יש תובנה שלמדנו השנה, שתישאר איתנו לעוד תקופה ארוכה קדימה אשר תכתיב את הטון בכל תכנון שיווקי אסטרטגי- הוידאו השיווקי.

 

המגפה בשיאה, הכלכלה במשבר, הממשלה לפני פירוק, אבל עולם הדיגיטל חזק ויציב. זה המקום שהכל מתנקז אליו כרגע. אז אם עד עכשיו חצי מהעולם התנהל באינטרנט וחצי ממנו התעקש להישאר מחוץ למשחק הדיגיטלי, עכשיו, על מנת לשרוד, כולם חייבים להיות אונליין. השינוי הזה הכתיב מציאות חדשה גם בתחום השיווק הדיגיטלי. תחומים התחזקו, אחרים נעלמו וכמה אפילו הומצאו מחדש. הכנו לכם סקירה על החידושים בתחום הוידאו השיווקי.

 

סרטוני וידאו זוכים להרבה יותר שיתופים ברשתות החברתיות מטקסט כתוב ומקישורים אחרים, והסיכוי להגיע לעמוד הראשון בגוגל עם וידאו גדול פי 50 מאשר עם טקסט או תמונה. אם אתם בעלי עסק, או מנהלי חברות המעדיפים להיות שני צעדים לפני המתחרים ולא צעד אחד מאחוריהם, סביר להניח שאתם כבר מתכננים את אסטרטגיית השיווק שלכם תוך הישענות מאסיבית על תכני וידאו ברשתות החברתיות. אם לא – אז הגיע הזמן להתחיל עם סרטי תדמית. אין ויכוח על כוחו של הוידאו בעולם הדיגיטלי של ימינו, רק צריך לדעת לנצלו ולשלבו בחוכמה באסטרטגיית השיווק המסחרית.

 

אישי וממוקד: פלטפורמות הפרסום בדיגיטל השכילו להבין לפני כמה שנים כי פרסום באמצעות וידאו עובד על הגולשים ומניע לפעולה יותר ממודעות טקסט או באנרים ולכן ככל שפרסום כזה יהיה מפולח וממוקד יותר, כך הוא יהיה אפקטיבי יותר ויוכל לייצר עבורן רווחים. סרטוני הווידאו של היום צריכים להיות מותאמים עבור כל פלטפורמת פרסום, קהל היעד והמאפיינים הדמוגרפיים של הצופה. זאת במטרה לפנות לקהל היעד הרלוונטי ביותר תוך השגת החזר ההשקעה מהפעילות השיווקית באינטרנט. בכל פלטפורמה יש קהל עם ערכים שונים ורצוי להתאים לכל קהל את התוכן המתאים לו. יוטיוב מתאים לסרטונים ארוכים, בפייסבוק הקהל מורגל לסרטונים קצרים יותר ובאינסטגרם הסרטונים הם עד 30 שניות. סנאפצ'ט פונה לקהל ממש צעיר, לכן כדאי לייצר סרטונים עם תוכן צעיר וקליל.

בעל ערך: סרטוני הוידאו חייבים להכיל תוכן עם ערך אמיתי, העונה על הצרכים של קהל המטרה. הצרכנים כיום "עייפים" ויודעים לזהות תוכן שיווקי גם כשהוא מופיע במסווה, ואם ניתנת להם האפשרות, הם בוחרים לדלג על פרסומות וללחוץ על כפתור ה-X של הבאנר כמה שיותר מהר. משפט בנאלי כמו "אנחנו טובים ביותר ויש לנו את המוצר הכי טוב בשבילך  שיעשה אותך מאושר, צעיר ועשיר" – פשוט לא יעבוד. בסרטון התדמית  העבירו מידע שימושי ורלוונטי, טיפים, חדשות, כתבות, עדכונים ועוד. תוכן איכותי נותן לצרכנים סיבה אמיתית להיחשף למידע מרצונם החופשי, לצפות בסרטונים עד הסוף, ואפילו לנגן אותם שוב ולשתף.

האינסטגרם בתנופה: למעלה מ-200 מיליון אנשים משתמשים בסיפורי אינסטגרם בכל חודש. תוכן הוידאו באינסטגרם מושך אליו עשרות אלפי צפיות, וזה עולם שכספי המפרסמים זורם אליו. בשנה האחרונה הוידאו  באינסטגרם הפך למוביל בגלל הלייב ובגלל הפורמט. מומלץ מאוד למשווקים ובעלי עסקים המעוניינים לשלב את הפלטפורמה הזו בתוכנית השיווקית שלהם.

קצר ונגיש: אל תצפו מאנשים להתאמץ, או לקרוא. אנחנו יודעים כבר שאנשים לא מדליקים את הסאונד של הסרטון, חשוב מאוד בשיווק בוידאו להפיק את הסרטון כך שהוא יחזיק את הצופה גם ללא השימוש בקול. את זה עושים עם אפקטים מיוחדים שתופסים את העין ולא לשכוח- כתוביות.

וידאו לייב: מחקרים מצביעים כי שידור חי של וידאו מעודד מעורבות רבה יותר של הקהל ושומרת על הצופים זמן רב יותר מאשר סרטונים מוקלטים מראש. לא מפתיע ששידורים חיים ברשתות החברתיות נהיה טרנד חם מאוד בזמן האחרון. עסק שלכם יכול לשמור על קשר עם העוקבים\לקוחות בזמן אמת, לענות על שאלות, לערוך הרצאות ועוד.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!