השפעת סרטי תדמית לעסקים על קידום האתר

אחד מן הפרמטרים שמעידים יותר מכל על הצלחתו של אתר הינו משך הזמן שהגולשים שוהים בו. אם הפרמטר הזה גבוה, כלומר זמן השהייה ארוך, פירוש הדבר שהוא מתעניין במה שיש לאתר להציע. הוא קורא את התוכן, מדפדף בנחת בין העמודים השונים באתר ומפיק ערך אמיתי מן השהייה בו. זמן שהייה נמוך, לעומת זאת, פירושו שהגולש העיף מבט באתר לזמן קצר – ויצא ממנו.

למה חשוב להאריך את זמן השהייה?

זמן השהייה הוא אחד מן הפרמטרים שנלקחים בחשבון על ידי אלגוריתם החיפוש של גוגל ושל מנועי חיפוש אחרים. ההיגיון של אותם מנועי חיפוש הינו פשוט למדי: כאשר גולש מקליד מילות חיפוש מסוימות, הוא מצפה לקבל רשימה של אתרים רלוונטיים ולכן חשוב שרשימת התוצאות המוצגת בפניו תהיה רלוונטית לחיפוש שלו – אבל הגולש הזה הוא גם מעין לקוח של מנועי החיפוש עצמם, ולכן הם מעוניינים לספק לו חוויית שירות טובה. זאת בכך שהם יבטיחו לו חוויית משתמש חיובית בכל האתרים שברשימת תוצאות החיפוש.

במילים אחרות, מנועי החיפוש מתבוננים על הנתון המכונה "זמן שהייה באתר" כאינדיקציה לרמת העניין שהגולשים עשויים להפגין באתר. זמן שהייה קצר מרמז על אתר שרוב הגולשים שנכנסים אליו יוצאים כלעומת שבאו, ולכן מנועי החיפוש יעדיפו לדרג אותו נמוך יותר מאשר אתר עם זמן שהייה ארוך שמעיד על כך שרוב הגולשים המגיעים אליו מוצאים בו ערך רב. זו הסיבה בעטיה קידום אתרים אורגני עוסק בין היתר בשאלה כיצד להאריך את משך השהייה של גולשים באתר.

סרטונים תורמים להארכת זמן השהייה!

הדרך הטובה ביותר להאריך את זמן השהייה של גולשים באתר כלשהו היא לייצר עבורם תוכן איכותי ובעל ערך אמיתי. טקסט כזה יכול להיות מורכב ממאמרים מעניינים, תמונות מרהיבות, אינפוגרפיקה יצירתית, פודקאסט מלהיב וכל סוג אחר של תוכן – אולם מבין כל האפשרויות נראה כי גולשים בכל העולם נוטים להעדיף לצפות בסרטונים.

כמה זה פשוט עבורם, בעצם: במקום לקרוא מלל, במקום לדפדף בגלריה, במקום להבין אינפוגרפיקה, הדבר הפשוט ביותר הוא לצפות בסרטון שהכנתם עבורם: כל מה שצריך הוא לחיצה אחת על לחצן ה-Play. כך למשל תוכלו ליצור סרטוני הדגמה של מוצרים או שירותים, סרטוני הסבר על אופן שימוש, סרטוני טיפים, ראיונות עם לקוחות וכל דבר אחר שתרצו.

והיתרון הברור ביותר בהקשר של זמן השהייה ושל קידום אתרים אורגני בכלל: צפייה בסרטון מאריכה את הזמן שבו הגולשים שוהים באתר. חשוב לשים לב שהסרטון לא יהיה ארוך מדי, אחרת הגולשים עלולים להתעייף ולצאת באמצע, אבל אם מדובר בסרטון קצר באורך של 30 שניות או דקה, אזי זמן השהייה באתר שלכם יעלה, מנועי החיפוש יסיקו שמדובר באתר מעניין עם חוויית משתמש טובה וישפרו את הדירוג שלו בתוצאות החיפוש.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!