הפקת סרט תדמית – 3 טעויות נפוצות

בתי עסק רבים מבינים יותר ויותר עד כמה חשוב להפיק סרט תדמית שיסייע במיתוג העסק ובפנייה לקהל היעד הרלוונטי.

אלא שיש מי שממהר להפיק סרט תדמית שכזה מבלי לעצור ולתכנן אותו כמו שצריך, מה שעשוי לעשות נזק ובעיקר – להוביל לבזבוז משווע של תקציב יקר. אז רגע לפני שאתם יוצאים לדרך ומתחילים בתהליך, כדאי שתכירו שלוש טעויות נפוצות בהפקת סרט תדמית, פשוט כדי שתדעו להימנע מהן וכדי שתוכלו להפיק את המקסימום מהסרט שלכם. ברוב המקרים, הפקת הסרט לא תהיה מספיקה בפני ועצמה ויהיה צריך לקדם אותו בערוצים הנפוצים – גוגל ויוטיוב. כתבנו מדריך איך עושים זאת.

היו קצרים – וברורים

אחת הטעויות הגדולות והנפוצות היא הזמן. סרט תדמית ארוך עשוי לפספס את המטרה, בעיקר משום שהקהל שלכם קצת חסר סבלנות וככל שתאריכו בדברים כך סביר שתשעממו אותו או שתגרמו לו לאבד עניין ולעבור אל הסרט הבא.

סרט תדמית נכון צריך להיות קצר, חד וברור. דקה וחצי היא בהחלט זמן מספק לסרט, וכל סרטון ארוך מזה הוא בעיקר מיותר. גם אם יש לכם עוד הרבה מה להגיד, נסו למצוא את הדרך לצמצם את המסרים ולא להעמיס על הצופים שלכם, כדי שיבינו מי אתם, מה אתם ולמה כדאי להם ליצור עמכם קשר או להיכנס אל בית העסק שלכם ולקנות את המוצר דווקא מכם.

יתרונות של הפקת סרטי תדמית

ספרו את הסיפור שלכם

אין ספק שאתם יודעים טוב יותר מכולם בדיוק מה אתם מציעים ללקוחות שלכם ומה אתם  מבקשים למכור בסרט התדמית שלכם. אלא שכדי להעביר את המסר אתם צריכים סיפור שילווה את הסרט וימשוך את הצופה מתחילתו ועד סופו.

עם זאת, אחת השגיאות הנפוצות של בעלי עסקים היא שהם מאמינים שהם יכולים לכתוב את התסריט לבד, פשוט כי הם מכירים את העסק הכי טוב, אבל כשמדובר בקריאייטיב כדאי מאוד להיעזר באנשי מקצוע. החברה שבה תבחרו להוביל את הפקת הסרט בוודאי תעמיד לרשותכם תסריטאים או אנשי ארט שיידעו להציע רעיונות מקוריים וטובים להפצת המסר שלכם בצורה האטרקטיבית והטובה ביותר. הקשיבו להם, היו פתוחים לרעיונות ותנו לבעלי היעד, המקצועיות והניסיון להשמיע את קולם ולהציע דרכים שונות כדי "למכור" אתכם.

אל תעשו את זה לבד

הטעות האחרונה היא טעות שאפשר אולי להבין, משום שבמקרים רבים היא תוצאה של חיסכון כלכלי, אך יש בצדה נזק פוטנציאלי לא קטן. לא מעט בעלי עסקים חושבים שהם יכולים להפיק את הסרט כולו בעצמם, שהרי בעידן הטלפונים החכמים כל אחד יכול להיות צלם וידאו, מה גם שישנן תוכנות חינמיות שמאפשרות לערוך סרטונים ללא עלות, תוך הוספת הנפשה, מוזיקה וכתוביות. עכשיו, נסו להעמיד את עצמכם בעמדת הלקוח הצופה בסרט הפשוט, שככל הנראה ניתן לזהות בקלות שהופק על ידי טלפון סלולארי ותוכנה פשוטה. אתם רוצים לשדר מסר אחר ללקוח, ולכן כדאי שתקצו תקציב מתאים להפקה מקצועית של הסרט, שהוא אחד הכלים השיווקיים המרכזיים שיעמדו לרשותכם.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!