הפקת סרטי הדרכה לעסקים

העברת מסרים בצורה אינטראקטיבית באמצעות סרטונים הוכחה בתור אחת הדרכים היעילות להעברת מסרים, כאשר היא מועדפת על פני דף הוראות, מאמר, כתבה או כל דבר אחר.

חברות ועסקים רבים אשר מעוניינים להפיק סרט הדרכה הכולל הוראות הפעלה או התקנה עבור הצרכנים שלהן מעדיפים לאחרונה להפיק עבורם סרטון הדרכה במקום לחלק להם דף הנחיות ובו הוראות ההתקנה. להפקת סרטוני הדרכה לעסקים יתרונות רבים מהם יהנה העסק שלך ובגין אותם יתרונות, עסקים מעדיפים אותם על פני הוראות הדרכה.

  • העברת מסרים בצורה יעילה – אין עוררין על העובדה שמסר עובר בצורה הרבה יותר ברורה כאשר אנחנו מנסים להעביר אותו בסרטון או בהצגה של הדברים באופן חזותי מאשר אנחנו נעביר אותו באמצעות קריאה של מסמך. לכן כאשר נרצה להעביר מסר שהוא יחסית מסובך כמו הדרכה לגבי מוצר או הדרכה לגבי התקנה של מוצר, נעדיף להעביר אותה בעזרת סרטון הדרכה. מכיון ומדובר בהסבר מוחשי, קל יותר לצרכן להבין מה עליו לעשות, בשונה אם היה קורא בדיוק את אותן ההוראות.
  • העברת מסר טכני – כאשר מדובר בהעברת מסר טכני, אשר נחשב למסורבל ולכזה שאפשר להסתבך איתו יעדיפו חברות ועסקים להשתמש בסרטון הדרכה להעברתו. העברת פעולות טכניות או פעולות ארוכות נעשית הרבה יותר טוב באמצעות סרטון והדבר הופך את העברת המסר לקלה ופשוטה עבור הלקוח. הבנה מהירה תאפשר ללקוחות שלנו לחסוך זמן ולמעשה, אחד הדברים שהחברות מחפשות על מנת להקל על הלקוחות שלהם.
  • מושך תשומת לב – סרטון, בעזרת האנשים שבו, התוכן שבו, התנועה שבו, גורם לצופה בו להיות מרוכז. הדבר יעיל בעיקר שאנחנו נותנים הדרכה בנושא שהוא קשה, מורכב ולא אינטואיטיבי. דמיינו את עצמכם צריכים להחליף צילינדר. מה יהיה לכם קל יותר? לקרוא איך עושים זאת, או לצפות בדרך שבה ניתן להחליף את הצילינדר?
    זו הסיבה העיקרית שבכדי לשמור על הלקוח עירני ולהקל עליו את המלאכה משתמשות חברות רבות בסרטוני הדרכה. קחו למשל את סרטון ההדרכה הבטיחותי אותו הפיקה חברת התעופה אל על, אותו מקרינים לנושאים לפני הטיסה. במקום השיטה הישנה בה הוצגו הדיילים בלייב, החליטו באל על להחליף אותם בסרטון אנימציה אשר מדריך את הנוסעים על נוהלי הבטיחות במטוס. הדבר מושך את תשומת הלב של הנוסעים וגורם להתעניינות גדולה יותר מאשר הייתה בהצגה הפרונטלית של ההדרכה.

אולי רבים מאיתנו לא שמים לב אבל עובדתית הדרכה באמצעות סרטים תמשוך את תשומת ליבנו בצורה הרבה יותר טובה מכל הדרכה אחרת. חברות רבות הפיקו עבור הלקוחות שלהם סרטוני הדרכה שונים כמו סרטונים בהם מדגימים התקנות של תוכנות ועזרים, סרטונים בהם מסבירים החברות ללקוחות שלהם איך לפתור בעיות כמו תקלות התחברות לאינטרנט וסרטוני הסברה והדרכה בנושאים כלליים נוספים.

אנו כנראה עתידים לראות בעתיד יותר ויותר חברות אשר מפיקות ללקוחות שלהם סרטוני הדרכה כמעט בכל נושא שכן כיום כל לקוח יכול לראות את הסרטון בסמארט פון או בטאבלט שלו, דבר שמקל על הלקוחות אפילו עוד יותר.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!