סרטוני תדמית לעסקים קטנים

תמונה שווה אלף מילים – זוהי הנחת יסוד ידועה ומוכרת בעולם הפרסום. ואם תמונה שווה אלף מילים, הרי שסרטון תדמית איכותי ומושקע יכול להחליף בכמה דקות ספורות מאמר ארוך ומייגע. סרטי תדמית לעסקים קטנים מקצועיים יעניק לעסק שלכם דחיפה שאף מאמר של כתיבה שיווקית, אפילו מושקע ומפורט במיוחד, לא יצליח לספק. המסר שלכם פשוט יעבור טוב יותר באמצעות סרטון מאשר באמצעות מילים כתובות. אין כל ספק שבימינו אלה, כאשר הציבור התרגל לקבל מסרים קצרים ומיידים, כדאי לחשוב איך מעבירים את המידע בדרכים שישתלבו היטב בעולם הצריכה התרבותי השלט. בשורות הבאות נדבר על מהו סרטון דמית ועל הפקת סרטוני תדמית לעסקים קטנים.

סרטוני תדמית לעסקים קטנים – להציג את העסק שלכם דרך סרטון

מהו סרטון תדמית? כאשר אנו צופים בסרטון פרסומת בטלוויזיה אין מדובר בהכרח בסרטון תדמית, אך התוצאה היא בסך הכל דומה במובנים רבים. סרטון תדמית טוב יציג את העסק שלכם בצורה איכותית ומושכת, תוך שהוא מבליט את המותג שבניתם ואת כל הערכים החיוביים שנקשרים אליו. סרטון טוב מבוסס על עבודת קריאייטיב מקצועית אשר גורמת לכך שהמסר יעבור בצורה ברורה ומרתקת. בנוסף הסרטון יהיה מצולם, ערוך ומעוצב באמצעים גרפיים. ככל שרמת ההפקה של הסרטון גבוהה יותר – כך סרטון התדמית יעביר מסר איכותי ומקצועי שישליך על תדמיתו של העסק שלכם.

סרטי תדמית לעסקים קטנים

סרטי תדמית לעסקים קטנים

עד לא מזמן פרסומות וסרטוני תדמית מצולמים באיכות גבוהה היו בעיקר נחלתם של עסקים מבוססים עם תקציבי פרסום גדולים. כיום נפתחו אפשרויות שלא היו קיימות בעבר בפני המפרסמים הקטנים. ראשית, עבודת המחקר, המיתוג והפילוח של קבוצות היעד מתבצעת ישירות ברשתות החברתיות בכמה הקלקות עכבר. שנית, הרשתות הללו מהוות פלטפורמה נפלאה ונגישה לפרסום, ומסתבר שסרטונים הם אפקטיביים יותר מתמונות וממלל. ולבסוף – אנשי מקצוע מוכשרים וראויים מן השורה הראשונה מציעים שירותי יצירה של סרטונים מקצועיים. תופתעו לגלות שישנן חברות הפקה שטיפלו בלקוחות הגדולים ביותר במשק ואתם יכולים להרשות לעצמכם את שירותיהן.

מה יקרה במהלך הפקת סרטי תדמית לעסקים קטנים? תחילה תבוצע עבודת קריאייטיב שחלק ממנה הוא גם ניסוח של כתיבה שיווקית מעולה. המסרים ינוסחו בצורה חדה, קולעת וברורה והסרטון יתוכנן כך שהוא ישקף בצורה הטובה ביותר את הערכים שאתם מעוניינים להצמיד למותג שלכם. לאחר מכן תבוצע עבודת הצילום והבימוי, ולבסוף יש לערוך את החומרים ולשלב עיצוב גרפי. בסוף התהליך יהיה לכם ביד סרטון מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

חפשו אחר חברת הפקות שמסוגלת להפיק תוצר איכותי ומקצועני. בעולם סרטוני התדמית – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

לייעוץ בנוגע להפקת סרט תדמית לחצו כאן >>

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!