הפקת סרטון ויראלי אודותיך וכישוריך

פעם כשהיינו יוצאים אל שוק העבודה היינו מסתפקים בקורות חיים, מסמך פשוט בו היינו מתארים את הניסיון המקצועי שלנו. לאחר מכן, שוק העבודה השתכלל וקורות חיים לבדם כבר לא היו מספיקים, היינו צריכים להביא המלצות ממעסיקים לשעבר, תיק עבודות שמוכיח את יכולותינו,ובמקרים רבים כל זה היה רק הקדימון למבחנים שונים שהמקום אליו רצינו להתקבל ערך לנו, לפני שהוא קיבל תשובה סופית. כיום כל זה כבר לא מספיק אנחנו צריכים להיות הרבה יותר יצירתיים בשביל למצוא עבודה, זו הסיבה שמומלץ לערוך סרטון ויראלי על הכישורים והיכולות שלנו.

חיפוש עבודה הוא לא דבר פשוט, ברוב המקרים, במיוחד בישראל, השוק הוא קטן מדי וכמות העובדים שנלחמים על מקומות עבודה הוא עצום. גם אם זה לא המצב, הרי שלא תמיד התנאים שמוצעים במסגרת התחום בו אנחנו מחפשים עבודה, הם אידיאליים מבחינתנו.

זו הסיבה שאנחנו צריכים לחפש כל הזמן דרכים כיצד להתבלט וכיצד להיראות יצירתיים ומיוחדים, כך גם נמשוך את העין וגם נגרום למי שצופה בחומרים שלנו להבין שאנחנו משהו מיוחד ויוצא דופן. ככל שנצליח לייצר דברים יותר מיוחדים ואיכותיים, כך זמן חיפוש עבודה יכול להתקצר באופן מהותי ואנחנו ניכנס לשוק העבודה כמה שיותר מהר. בחלק הבא של המאמר נסביר למה וכיצד סרטון ויראלי יכול לעזור לנו.

למה אנחנו צריכים סרטון ויראלי

כל מי שחבר ברשתות חברתיות ומחובר לכלים הדיגיטליים של המאה ה-21 יודע, שטקסט לבד כבר לא מספיק. הוא לא מושך את העין ולא יוצר אפקט. בטח לא כמו תמונה או כמו סרטון. מרבית האנשים משתמשים בתמונות וסרטונים בשביל למשוך את תשומת הלב, זה נכון בפייסבוק, זה נכון באתרי אינטרנט, זה נכון במצגות וזה נכון גם כשמדובר בקורות חיים.

סרטון ויראלי מאפשר לנו להציג את עצמנו כפי שאנחנו, עם ובלי בימוי, עם ובלי איפור, בצורה ישירה או בצורה עקיפה. בזמן שקורות חיים כתובים לא יכולים ללמד את מי שקורא אותם מה בדיוק עומד מאחורי כל משפט או כל פסקה, הרי סרטון ויראלי יכול ללמד אותו הרבה עלינו ובוודאי לעורר בו עניין רב יותר.

למשל, אם אנחנו משתמשים בסרטון שכזה, יכול מי שצופה בו, ללמוד כיצד אנחנו עומדים מול מצלמה, כיצד אנחנו מדברים, האם אנחנו רהוטים, ברורים, האם אנחנו יודעים ליצור משפטים עם טיעונים כפי שהם מצפים ולא פחות חשוב ואולי זה הדבר הכי חשוב, איך אנחנו מוכרים את עצמנו, האם אנחנו יודעים לשווק את עצמנו כמו שצריך לשווק מוצר.

סרטון ויראלי יכול לחסוך לנו ולמראיין הרבה זמן, שכן ברגע שהוא צופה בסרטון, הוא יכול לשנות את כל מבנה הראיון איתנו ולקצר אותו, מאחר והוא לא צריך לתהות יותר אודות הכישורים והיכולות הוורבאליות שלנו, והוא יכול לבחון איתנו שאלות אחרות שחשובות לו ולנו במהלך הראיון.

 

למידע נוסף אודות סרטונים מסוגים שונים לחצו כאן >>

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!