המרת קלטות וידאו- לא עניין לחובבים

הטכנולוגיה משתפרת ומשתנה חדשות לבקרים, ואנו נוטים לאמץ את החדש, ולזנוח את הישן. אך מה קורה כשכל זיכרונות הילדות שלנו נמצאים על קלטות וידאו? האם באמת אנו מוכנים לזרוק לפח את הוידיאו מהחתונה? והתיעוד הנדיר של יום ההולדת שלנו  בגן, עם הבלונים, שכל פעם שהתפוצצו היה ילד שצרח באימה, לצהלת שאר הילדים בסביבה? ודאי שאין אנו מוכנים לזרוק את פיסת ההיסטוריה הנדירה הזו, זהו הנכס הפרטי והתרבותי שלנו, הרי מי יאמין לנו שכריות לכתפיים היו אי פעם באופנה?

המרת קלטות וידאו למדיה דיגיטלית, נעשית על ידי טכנולוגיה מתקדמת וציוד רגיש, המסנן רחשי רקע. פעולת ההמרה מצריכה יד מיומנת, ותשומת לב לפרטים. אצלנו תקבלו שירות מקצועי ואמין, שישאיר בידכם גיבוי מלא של החומר המתועד, בפורמט חדיש ומתקדם.

פעולת ההמרה מבוצעת בצורה הבאה: אנו מעבירים את החומר המצולם שלכם, דרך ציוד המתוחזק באופן מושלם, בכדי לאפשר העברה ללא תקלות, למחשב שלנו. למשל, סרטי הוידיאו כדוגמת 8/16 מ"מ מועברים ישירות למחשב, על ידי ציוד עריכה ממוחשב, באמצעות Telecine, שאיננו מצריך הקרנה חיצונית העלולה לפגוע באיכות הסרט.

כמו כן, המרת קלטות וידאו מבוצעת על ידינו בשני אופנים. הראשון, העברה לפורמת DVD לצורכי צפייה בטלוויזיה. השני, לקובץ דיגיטלי בכל פורמט, לצורכי עריכה, או צפייה במחשב.

העבר נראה יותר טוב פתאום

אז למה לא להפתיע עם DVD נוצץ כמתנה ליום ההולדת לקרוב משפחה יקר, או כמתנה לחגים, ולשמח בזה את כל המשפחה? אצלנו תמצאו מומחים, שיעבירו את קלטות הוידיאו הנושנות שלכם, או מכל פורמט תיעודי המצוי ברשותכם. כגון: קלטות אודיו, סלילי אודיו, תקליטים, VHS ועוד.

חבל לחכות עד שהחומר התיעודי, יקר הערך, שנצבר אצלנו עם השנים ייהרס ויתפורר. הרי הגיע הזמן לזרוק את מכשיר הוידיאו הישן, ולפנות את הארון מכל הקלטות שתופסות מקום רב בבית. פנו אלינו, אנו מטפלים במאות לקוחות מרוצים ונותנים מענה מהיר ומקצועי. אנו מבינים שלכל קלטת שלכם קיים קשר רגשי ואף נוסטלגי, לכן אנו הבחירה הנכונה עבורכם להמרה מהירה ואמינה. אנא צרו קשר בהקדם ולא תצטערו.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!