הכירו את האופציות לסרטוני וידאו תדמיתיים

כולנו בשגרת היום יום נכנסים לרשתות חברתיות או ליוטיוב וצופים במגוון רב של סרטונים, חלקם יהיו סרטונים מצחיקים סוג של "פספוסים", חלקם יהיו תדמיתיים וחלקם יהיו בעלי ערך מוסף המכילים טיפים שונים שיסייעו לנו בשגרת היום יום. אם כך, מדובר על אופציה נהדרת המאפשרת לבעלי עסקים לחשוף את המותג שלהם לעיניים רבות ואף להפיץ אותם במגוון אפיקי מדיה מובילים בכדי ליצור את הבאז הכל כך דרוש בעולם כה תחרותי.  סרטוני תדמית, יכולים להיות מיני רבים והם אחד הדרכים היצירתיות להעביר לצופה מסר חד וברור ואפילו מעניין והומוריסטי בכדי ללכוד את תשומת ליבו של הגולש ולגרום לו לזכור את המוצר או השירות ובבוא היום, או אפילו באופן מידי לבצע הזמנה או התקשרות.

ישנם סוגים שונים של סרטוני תדמית ובהם ניתן להכניס כל קטע וידאו רצוי, ואפילו לבצע המרת קלטות וידאו ישנות בכדי להכניס תוכן נוסטלגי ומעניין. למעשה, בסרטוני וידאו ניתן להעביר כל מסר רצוי על ידי סיפור "מגניב" על מנת ללכוד את תשומת ליבו של הגולש.

אז בואו נכיר את האופציות המוצעות לנו בשוק בכדי לייצר סרטון תדמיתי

סרטוני אנימציה

סרטון אנימציה יכול להיות סרטון תדמית קצר והומוריסטי העושה שימוש בדמויות מצוירות אשר נועדו לתת הסבר מוחשי המועבר בדרך קלילה ומהנה לגולש. סרטון זה, מאפשר לגולש לחוות את המוצר או השירות שלכם בדרך מעניינת ומגרה, והיא הרבה יותר מוכרת מאשר תמונה או מלל כתוב. ישנם סוגי שונים של סרטוני אנימציה כגון מדמויות אמיתיות, אינפוגרפיקה, ציורים ועוד. סרטוני אלו יכולים להיות פתרון נהדר עבור בעלי עסקים שאין להם מוצר ממשי להראות לגולש או כאשר מעוניינים להעביר מסר מסוים ללא מוצר קיים.

סרטונים המשלבים שחקים/דוגמנים

פעמים רבות בעלי החברה אינם מעוניינים להעביר מסרים בעצמם, כלומר לא לתקשר עם קהל הגולשים, ועדין רוצים ליצור סרטוני תדמית ולעביר מסרים מסוימים. האופציה הטובה ביותר היא להעביר את המסר בעזרת דוגמנים או שחקני המעבירים את המסר בצורה שיווקית ומעניינת על פי בקשת בעל העסק. סרטון זה נהדר עבור מוצרי קוסמטיקה, חברות נדל"ן, חברות בתחום הפיננסים וההשקעות ועוד.

סרטוני תדמית אישיים

סרטוני תדמית אישיים הם הפופולריים ביותר ואותם ניתן למצור בעיקר בדפים עסקיים של חברות ועסקים קטנים או באתרי אינטרנט של חברות. בסרטונים אלה בעלי החברה פונים באופן אישי ללקוחות ומעבירים להם מסרים שונים שיכולים להיות הזמנה לכנסים, טיפים ומידע, המלצות מלקוחות, ברכה אישית לחגים, הזמנה ליצור קשר, הדגמה של מוצרים וכו'. סרטונים אלה יתאימו בעיקר לעסקים קטנים המעוניינים לפנות באופן אישי לגולש ולאפשר לו להכיר את בעל העסק באופן אישי. סרטונים אישיים יכולים להתאים למטפלים מתחומים שונים, עורכי דין, מאמני כושר, יועצים ועוד.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!