הכוכבים החדשים- יוטיוברים

כבר מזה מספר שנים שפלטפורמת יוטיוב נחשבת לפופולרית ביותר בעולם וככזאת שמקנה חשיפה בינלאומית עבור כל מי שמצליח לייצר תוכן מעניין, רלוונטי ומדויק עבור קהל היעד שלו.

ביו-טיוב תוכלו למצוא זמרים, רקדנים, אופים, אמנים, שחקנים, בני נוער ואפילו ילדים וכולם מספקים תוכן לרשת, לרבות המלצות על מוצרים, ובכך הם מצליחים להרוויח לא מעט כסף.
אין פלא אם כך ששליש מבני הנוער הישראלים רוצים להיות יוטיוברים. מכללות מלמדות כללי שיווק ביוטיוב ובחופשות יוצאים תלמידים לקורסים מיוחדים שילמדו אותם להכין את סרטון היוטיוב המנצח.
אתר הסרטונים של יוטיוב מנצח את הטלוויזיה בנוק-אאוט, והופך את הכוכבים שלו למפורסמים, משפיעים ועשירים.

כוכבי שיווק חדשים:

יוטיוב החליף בשנים האחרונות את הטלוויזיה של דור הZ ובהתאם הפכו היוטיוברים למנהלי ערוצים המובילים בקרב הצעירים, והמשפיעים העיקרים על הרגלי הצפייה של בני הנוער.
היוטיוברים צעירים, יצירתיים, חדשניים, מעודכנים ומייצרים תוכן מעניין, פורץ דרך ומגוון. הם מגיעים מתחומי עניין מגוונים שונים ורחבים ומצליחים לסחוף אחריהם עשרות ואפילו מאות אלפי צופים ע"י יצירת תוכן וידאו איכותי ומעניין.

את עוצמת הפופולריות של היוטיוברים קשה להבין עד שרואים אותה במציאות: באחד מאירועי הגיימינג האחרונים בישראל, שהתקיים בגני התערוכה בתל אביב, הכוכבים הראשיים היו היוטיוברים.
האולם אמנם היה מלא במוצרים של מיקרוסופט, לנובו, HP, אסוס ועוד, אך את הקהל הרב ביותר משכו היוטיוברים שהסתובבו ותיעדו לוולוגים (וידאו בלוג) שלהם את האירוע.
סביבם עמדו עשרות מעריצים צורחים, מצלמים סלפי, מתחננים להקדשה אישית, מרעיפים עליהם מתנות ומתעדים את מושא הערצתם.

אותם יוטיוברים לא היו שם במקרה כי התוכן מעניין- מארגני האירוע הזמינו אותם כדי למשוך את תשומת ליבם של אותם עשרות אלפי ילדים שהגיעו לשם, לשחק במשחקים ולגרום לאותם ילדים לרכוש עוד ועוד מוצרי גיימניג ואלקטרוניקה.

היוטיוברים מתפקדים כ ONE MAN SHOW בהפקותיהם. הם אנשי הקריאטיב, העריכה, ההפקה והשידור.
הצלחתם נובעת בין היתר מהעובדה שהם פונים לקהל שלהם בגובה העיניים, מספקים לו הצצה לחייהם האמתיים, ומדברים בשפה שבני נוער מבינים.
ביוטיוב קיימת חלוקה לקטגוריות רבות: סרטונים הומוריסטים, בלוגים, סרטונים של ביוטי ואופנה, גיימינג, סרטונים אינפורמטיבים, פארודיות ועוד, דבר הנותן במה למגוון של נושאים ודעות שונות.
לכן כל נער או נערה יכולים למצוא עניין ואת מקומם שם.

יוטיוב מאפשרת ליוטיוברים להשתתף באחת מתוכניות השותפות שלה ובכך להרוויח כסף מפרסומות שעולות בסרטון.
החברה מקצה למי שהחליט לפתוח ערוץ יוטיוב כלי עזר שיסייעו לו לפתח את הערוץ, כמו גישה לצוות תמיכה, השתתפות בימי יוצרים מאורגנים, אירועים וסדנאות.
יוטיוברים מתקדמים שצברו מעל 100 אלף עוקבים ו100 שעות צפייה, מקבלים פריווילגיות כמו גישה לחללי יוטיוב להפקת סרטונים ואיש קשר משלהם בצוות לניהול שותפים.
שני הצדדים מבינים כי האינטרס הוא משותף- ככל שיוטיוב תתחזק, כך ייטב ליוטיוברים ולהפך.

השנתיים האחרונות סימנו את פריחת התחום שיושב תחת קטגוריית "המשפיענים" אושיות רשת אהודות המקבלים כסף ממותגים מסחריים עבור שילוב תוכן שיווקי וקידום סרטוני תדמית לעסקים בפלטפורמות החברתיות.

בין היתר חברות אופנה כמו FOX הבינו שיוטיוברים הם מודל לחיקוי באופנה, סופר פארם מפעילה ערוץ יוטיוב לנערות, בתחום המזון ארטיק PLAY של נסטלה כבש נתח שוק של 15% בקרב הקהל הצעיר.
ואפילו צה"ל לא נשאר מאחור ובאמצעות יחידת הדוברות שלו הכשיר יוטיוברים שיעבירו מסרים למתגייסים הצעירים.
אך הדוגמא הטובה ביותר לכך היא הקמפיינים הדיגיטליים של המותג מילקי.
בשונה מהקמפיינים במסורתיים של המותג, מי שכיכב בהם היו יוטיוברים כוכבים, שבמקביל לקמפיין המסורתי העלו לערוצים שלהם ביוטיוב סרטונים הקשורים בכתב חידה עם תשובה לשאלה "מי גנב את המילקי קייק"
התוצאות של הקמפיין היו אדירות- כמעט 2 מיליון צפיות בסרטון.

היוטיוברים לא רק הפכו להיות הכוכבים החדשים המשפיעים על בני הנוער, אלא חוללו מהפכה של ממש בשיווק ובפרסום לצעירים.
הם מצליחים לייצר בעצמם תוכן אותנטי ומעניין משלב הרעיון ועד לשלב ההפצה, ומעבירים את המסרים השיווקים בשקיפות, בהוגנות ובגובה העיניים.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!