האם לוותר על צילומי וידאו לחתונה?

זוגות רבים העתידים להתחתן, מתלבטים האם לוותר על צילומי וידאו לחתונה או האם להשקיע כמה אלפים נוספים מתקציב החתונה בצילומי וידאו, שישמשו כמזכרת נוספת מהערב הגדול והחשוב בחייהם.

כדי לעזור בהתלבטות שהופכת נפוצה בשנים האחרונות בקרב מתחתנים רבים, ריכזנו עבורכם את הסיבות מדוע כן לוותר על צילומי וידאו לחתונה ומדוע בשום פנים ואופן לא לוותר ולהנציח את היום. קדימה!

מדוע כדאי לוותר על צילומי וידאו לחתונה

תקציב – כולנו יודעים שתקציב הוא חלק בלתי נפרד מההחלטות הנוגעות לחתונה, ולנותני השירות שתבחרו לערב הגדול שלכם.

בנוסף, יש הרבה מאתנו שמרגישים שצילום וידאו המתווסף לצילום הסטילס הוא מיותר וברמת המותרות. ולכן במידה והתקציב שלכם אינו מאפשר צילום וידאו, ניתן לוותר על צילום מסוג זה לחתונה.

עזרה בצילום מחברים – אם יש לכם צלם וידאו חובב שהוא חבר טוב, אם חברים שלכם מתכוונים לתעד כל צעד שלכם באייפונים ובסמארט פונים שלהם, ואתם מוכשרים בעריכת קליפים מתוצרים כאלה, תוכלו לוותר על הוידאו ליום החתונה. כיום ישנן תוכנות לעריכת סרטים שיכולים להוציא לכם  קליפ מעולה מהחתונה.

אם אין אתם לא רומנטיקנים חסרי תקנה – אם אתם לא מתים על קיטש, לראות סרט וידאו באורך של ארבע שעות לא עושה לכם את זה, ומספיקות לכם תמונות הסטילס מהחתונה, וגם אותן לא בטוח שתסדרו באלבום – תוכלו לוותר על וידאו לחתונה. אתם תשרדו את החסך של סרטון מסוג זה. אל דאגה.

מדוע אסור לוותר על צילומי הוידאו לחתונה

אם אתם רוצים להותיר מזכרת לכם ולילדים – אם המשפט 'גם אנחנו היינו יפים וצעירים' הוא משפט שתרצו להטיח בפני הילדים זבי החותם שלכם בעתיד – כדאי שתתעקשו על צילומי וידאו לחתונה. צילומים מסוג זה ינציחו אתכם ברגעים הכי יפים שלכם, הכי רומנטיים, ויוכיחו לכולם שגם אתם הייתם פעם יפים וצעירים.

לחוויות בלתי נשכחות – מי הגיע, מי החליק, מי רקד הכי מצחיק, ומי לא שם צ'ק. כל אלה יתועדו בסרטון החתונה שלכם. חבל לפספס את זה.

אם אתם יודעים ל'שחק' נכון עם תקציב החתונה שלכם – נכון שסרטון וידאו לחתונה הוא לא השירות הכי זול שתמצאו ליום החשוב בחייכם, אבל תאמינו או לא גם בתכנון חתונה, ניתן לעגל את הפינות הנכונות.

כדאי גם לקרוא על טיפים לעריכת וידאו.

נסו לחשב נכון את כמויות האלכוהול שאתם רוכשים ולהשיג את הדילים הטובים ביותר (אל תרכשו שתייה רבה מידי לבר האלכוהול), את שמלת הכלה אפשר להוזיל בכמה אלפי שקלים אם שוכרים ולא רוכשים אותה, וניתן גם לקנות אותה מכלות אשר מוכרות שמלות משומשות במצב טוב.

בנוסף, חתנים רבים היום לא לובשים חליפות יקרות אלא בגדים חגיגיים שעולים פחות ונראים טוב, וגם על מחירי המנה באירוע ניתן להתמקח, כמו על מחירי הצילום. נסו – אף פעם לא תתאכזבו.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!