סרטי תדמית בדף הנחיתה – להפוך גולש ארעי ללקוח

הרשת הפכה לאחד מאמצעי התקשורת והשיווק המרכזיים ביותר שישנם. בשל העובדה שאתר אינטרנט היום אינו ממוקד וקצר, אלא כולל מידע רב,  נוצר הצורך במתן מידע מקדים, קצר וקולע שיהווה פרומו לגלישה באתר או ליצירת קשר עם החברה באמצעות תיבת יצירת הקשר. זהו תפקידו של דף נחיתה.

 

יתרונותיו של דף נחיתה

אנו חיים היום בקצב מהיר והמעבר מקום למקום נעשה באופן אינטנסיבי במיוחד. היום לאנשים אין זמן ואנרגיות להתעמק במידע אלא אם יחליטו לעשות זאת באופן מכוון לאחר מידע תמציתי שעורר את סקרנותם. גולש אשר יגיע לתוכן מילולי רב לרוב יגלוש הלאה. לכן, יש ליצור מעין תמרור עצור אשר ימשוך את העין באופן מיידי וישכנע את הגולש לתת עוד מזמנו. דפי נחיתה עם סרטון תדמית נועד בדיוק למטרה זו.

המידע בו הוא קצר וממוקד מאוד. הוא כולל כותרת המשמשת כמשפט מחץ ומספר משפטים נוספים המהווים את תמצית המידע אודות החברה ושירותיה. התוכן הויזואלי בדף הנחיתה הוא קריטי כי כאשר מדובר על מידע ממוקד ויצירת רושם ראשוני תמונה שווה יותר מאלף מילים.

סרטון וידאו בולט במידה הנכונה ייצרו את האפקט של הישארות הגולש בדף, יעוררו בו סקרנות ורצון לקבל מידע נוסף בין אם באמצעות יצירת קשר ובין אם מעבר לאתר המלא. בנוסף, בנייתו של דף נחיתה היא פשוטה ביחס לבניית אתר, ניתן דרכו להעלות את יחס ההמרה ולהניע גולשים לפעולה כך שיהפכו מלקוחות פוטנציאלים ללקוחות בפועל.

כמה דגשים בבניית דף נחיתה

דף נחיתה הוא שילוב של טקסט קצר, ותוכן ויזואלי שמשוך את העין. בכל הקשור לדף נחיתה, נכון לפעול לפי הנוסחה של פשוט וקולע. הכותרות צריכות להיות מדוייקות ותמציתיות, הטקסט צריך אף הוא .להיות קצר, לתאר במספר מילים אתכם ואת השירות שאתם מציעים ולכלול משפט המניע לפעולה. הגרפיקה צריכה למשוך את העין מחד אך לא היות מבלבלת ומוגזמת מאידך. צבעוניות רבה מדי או אי סדר בדף יגרמו לגולש לחוש אי נוחיות ולעבור הלאה אל המתחרים. בדף נחיתה מינון נכון ואיזון בין המרכיבים הוא קריטי.

לבנות דף נחיתה בעצמכם

בעלי עסקים רבים מעדיפים להפקיד את מלאכת בניית הדף בידיו של בעל מקצוע בתחום. זוהי זכותם המלאה כמובן אך היום, בעזרת תוכנות הכוללות דוגמאות לדפי נחיתה וממשק פשוט וידידותי לעיצוב תוכן הדף, יכול כל אחד לעשות את המלאכה בעצמו מבלי להשקיע זמן ואנרגיות רבים מדי. דוגמאות לדפי נחיתה המצויות באתר מראות באופן ברור מהם המרכיבים אותם צריך לכלול הדף. ניתן למצוא בקלות את המכנה המשותף בין כל אותם דפי נחיתה: כותרת מחץ גדולה ובולטת, יתרונות בשימוש במוצר/ הצטרפות למעגל לקוחותיה של החברה או הכדאיות והתועלת שבמבצע החדש, תיבת קשר הממוקמת במקום בולט בדף, תמונות צבעוניות אך לא מוגזמות ועוד. לאחר ביצוע מחקר קצר כיצד אמור דף נחיתה להראות ומה הוא אמור לכלול, יכול כל אחד לבנות את דף הנחיתה לבדו באמצעות התוכנה המתאימה.

חשיבותו של דף נחיתה

מעבר להיותו של דף הנחיתה זרקור המעורר את סקרנותו של הגולש לקריאה מעמיקה אודות החברה או לרכישת המוצר המדובר, לדף נחיתה יתרונות נוספים: בעזרת מעקב אחר דפי הנחיתה ניתן ללמוד על הלך הרוח של הגולשים. כיוון ששינויים בדף הנחיתה הם פשוטים ניתן לבצע שינויים בדף בזמן אמת לאחר שהדף כבר עלה לאויר. השינויים בדף נחיתה הם פשוטים בהרבה מביצוע שינויים באתר. במיוחד כאשר עיצוב דף הנחיתה נעשה באופן עצמאי, מדובר על שיטת פרסום זולה בהרבה משילוט חוצות, או פרסומת באחד מערוצי המדיה השונים: טלויזיה, רדיו או עיתונות, אך אפקטיבית לא פחות.

לדוגמאות לסרטי תדמית שיכולים להתאים לכם לחצו כאן

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!