איך ליצור סרטון ויראלי ולייצר ממנו לקוחות?

סרטונים ויראליים מהווים את אחת מטכניקות השיווק המשתלמות ביותר. משום שניתן ליצור אותם באופן קצר יחסית וליהנות מתפוצה אורגנית רחבה, אפשר להגיע ליותר אנשים בעלות נמוכה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור סרטונים ויראליים שגם יביאו לכם לקוחות משלמים.

לזהות טרנדים

בעידן הניו-מדיה, חייבים להיות עם היד על הדופק ולזהות מהר מאוד את התכנים שכולם מדברים עליהם. חשוב לראות בזמן את הנושאים החמים שממלאים את הפיד שלכם ושל החברים שלכם ולראות כיצד מתרגמים זאת לסרטונים סופר עדכניים. לאחר מכן, צריך להגיב מהר ולהיות יצירתיים במיוחד, בכדי שכולם ירצו לשתף את התוצאה הסופית.

להגיב מהר

חשוב להגיב מהר ולכן חשוב שהסרטונים שלכם יהיו מוכנים בזמן קצר ככל האפשר. יחד עם זאת, אסור להתפשר על האיכות של הסאונד או של הווידאו. כדאי גם להשקיע בזמן העריכה ולא להתפשר על הרזולוציה של הסרטון. סרטונים באיכות של פחות מאיכות HD אינם מתאימים לעידן שבו אנו נמצאים והם יגררו פחות שיתופים.

להיות יצירתיים

כל פרסום בפייסבוק חייב להתבסס על תסריט מהודק וקריאטיבי. חשוב להשתמש בחוש הומור בכדי לקלוע לטעמם של הגולשים ולגרום להם לתייג את חבריהם לכל סרטון. באופן זה, ניתן לשלם פחות על כל צפייה ולזכות באזכורים חינמיים, דבר שיגרום לצפיות נוספות – מבלי שתיאלצו לשלם על כך דבר.

להזמין את הלקוחות שצפו לדף שלכם

הצעד הראשון בדרך להפוך את הצופים בסרטונים ללקוחות של ממש, טמון בהזמנתם להיות חלק מהקהילה שלכם. על ידי הזמנת הלקוחות שאהבו את הסרטון לדף הפייסבוק העסקי שלכם,  אפשר להגדיל את מספר האוהדים בדף ולגרום להם להכיר את המותג שלכם. צעד זה יאפשר לכם ליצור אמון ראשוני ולהפוך אנשים שאינם שמעו אליכם עד לפני רגע – ללקוחות עתידיים.

לפרסם באופן ממוקד ללקוחות שצפו בסרטון

לאחר שהעמוד שלכם גדל ויש לכם מאגר אוהדים גדול יותר, ניתן להשתמש במגוון האופציות הקיימות בכל פרסום ממומן. ניתן להשתמש בפלטפורמת הפרסום בפייסבוק ולהגיע אך ורק ללקוחות שכבר ראו את הסרטון, עשו לכם לייק או שהפכו לחלק אינטגרלי מהדף העסקי שלכם. ניתן גם לקבוע את הזמנים שבהם הפרסום יעבוד וליצור מסע פרסום עם הנחות ייעודיות לחברי הדף.

לסיכום, כל מסע פרסום מתחיל בסרטון ויראלי מוצלח. חשוב לייצר סרטונים שיגרמו לאנשים להכיר את המותג שלכם ולזהות אותו עם תחושה של חדשנות ומקוריות – בדרך להפיכתם ללקוחות משלמים.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!