כיצד אפשר לעשות סרט תדמית ב1500ש”ח?

כיצד אפשר לעשות סרט תדמית ב1500ש”ח?

מיליונים של אנשים צופים בסרטי תדמית בוידאו מדי יום, סרטים אלו מוצגים באתרים של החברות השונות ומפרסמים את החברה באופן מעניין הרבה יותר מאשר מלל, כי למען האמת, למה לקרוא כשאפשר לצפות בסרט, תמונה שווה אלף מילים ואלף תמונות שוות… אז מדוע לא כולם משתמשים בוידאו באתרים שלהם?

ובכן, הפקת סרט תדמית בוידאו לוקחת זמן, הרבה זמן, וזמן בימינו שווה כסף, הרבה כסף, מלבד הזמן ישנם אנשים רבים שעובדים על הסרט: תסריטאי, תאורן, צלם, עורך וידאו, סאונדמן, מעצב גרפי, מאפרת ועוד.

אם כן, כיצד ניתן לעשות סרט תדמית עבור העסק שלך ובזול?

תחילה עלינו להוריד את כל אנשי הצוות שתיארתי בפסקה הקודמת ולהישאר רק עם שניים, אותם אנחנו חייבים כדי ליצור את הסרט, תסריטאי ועורך וידאו, אם אפשר להוריד את התסריטאי ולהשאיר רק את עורך הוידאו זה יחסוך לנו עוד כמה שקלים…הרוח הכללית היא לא לצאת ולצלם בחוץ אלא להסתמך רק על חומרים קיימים.

אם כן, מאיפה נביא חומרים?

תחילה נחפש האם יש לנו תמונות או סרטים בהם נוכל להשתמש, לאחר מכן נסרוק באינטרנט, נקנה מאתרים שמוכרים סטוקים של פוטג'ים מספר שוטים, נוסיף מוזיקה, אפקטים קוליים וכתוביות גרפיות נוצצות ונעשה סרט שנראה כמו מיליון דולר ועלה לנו רק 1,500 ₪!!!!

אורכו של סרטון באינטרנט לא צריך לעלות על דקה, זהו הזמן בו הגולש מאבד את העניין בסרטון, שילוב של כתוביות, עריכת וידאו עם הקצב הנכון, אפקטים קוליים ומוזיקה מנצחת עשוי להקפיץ את האטרקטיביות של אתר האינטרנט שלנו פלאים ואיתו יעלו גם המכירות והפניות אלינו!

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!