שינוי אפשרויות החיוב וניהול החשבון בגוגל אדוורדס

מאת: איתי אפרימי ורועי קטרי

פעמים רבות לאחר שהתחלנו מסעות פרסום, אנו מעוניינים לשנות את אמצעי התשלום הראשוניים שלנו. במאמר זה אראה כיצד ניתן לעשות זאת, בנוסף נסקור את אפשרויות ניהול החשבון שלנו.

תחילה ניכנס ללשונית החיוב, נוכל לראות את כל החיובים של מסעות הפרסום שלנו.תינתן לנו האפשרות לבחור באיזה דו"ח אנו מעוניינים- יומי או חודש ונוכל להדפיס את המידע הזה או לייצא לcsv.

לאחר מכן נלחץ על לשונית אמצעי תשלום- הוסף צורת תשלום חדשה:

כעת נוכל לבחור מבין חשבון בנק או כרטיסי אשראי:

אפשרות נוספת שנוכל לעדכן היא בחלון "החשבון שלי": לשונית זו נותנת לנו את האפשרות לבחור מי ייכנס לאתר שלי, מהן ההתראות שמעניין אותי לקבל ואיך אנו רוצים לקבל את פרטי הקשר.

כל מי שיכול להיכנס לאתר שלכם (log in), הוא בעל הרשאת כניסה כלשהי, הרשאת הכניסה הראשונה היא admin, גישה מנהלתית: זוהי הגישה הגבוהה ביותר, היא נותנת את הגישה לכל ההגדרות והשליטה במערכת. נוכל לערוך ולנהל את חלקי החשבון ואת מסעות הפרסום הנכללים בו. להזמין אחרים אל החשבון ולקבל גישה אל החשבון ולהשבית גישה של אחרים אל החשבון. בד"כ נרצה להיות זהירים מאוד במתן שליטה זו כיוון שאדם שיקבל גישה זו יוכל לעשות ככל העולה דעתו בחשבון שלנו, כולל שינוי פרטי התשלום, הפעלת מסעות פרסום וכו'.

ההרשאה השנייה היא standard access, הרשאת גישה רגילה: הרשאה זו דומה להרשאה הראשונה מלבד העובדה שאי אפשר לנהל בה משתמשים אחרים, לא תוכלו להזמין אחרים ולשתף גישה, לשנות רמות גישה או להשבית גישה אל החשבון.

ההרשאה השלישית היא לקריאה בלבד, וכשמה כן היא, מאפשרת לקרוא בלבד את הכרטיסיות מסעות פרסום. ולהפיק דוח"ות דרך מרכז הלקוחות. גישה זו יכולה להיות מצוינת עבור אנליסט חיצוני שיכול לראות את התוצאות של הקמפיין מבלי לנגוע בהגדרות שלנו.

הגדרות של התראות

אפשרויות נוספות לשינוי העומדות בפנינו אותה הן ההגדרות של ההתראות. אלו הן ההגדרות שאנו מגדירים כדי לקבל לאי מייל שלנו התראות כאלה או אחרות, בוודאי תרצו שההתראות בנוגע לחיובים ולמודעות שלא אושרו, יגיעו אליכם ישירות למייל. זהו מידע קריטי. תוכלו לשלוט באשר באופציות, כפי שתראו בתמונה המצורפת.

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה לפרסום ושיווק באינטרנט, הפקת סרטי תדמית, צילום פרסומות לאינטרנט, ובניית אתרים שיווקים.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!