צילום ב360 מעלות

צילום ב360 מעלות

בנק הפועלים העלה סרטון מעניין ב360 מעלות לקראת השקת הסניף דיגיטלי הראשון

לא הפקנו את הסרטון הזה אבל אפשר ללמוד ממנו על הז'אנר החדש והמעניין הזה.

צילום ב360 מאפשר בעזרת העכבר לראות את כלל הפריים המצולם, בעזרת שיטוט עימו ניתן לראות חלקים שאנחנו לא נחשפים אליהם בסרטונים רגילים ולקבל תחושת מציאות של המקום.

במקרה של בנק הפועלים בו ישנו רצון לחשוף מקום פיזי בפעם הראשונה לכן שיטת הצילום הזו התאימה ככפפה ליד.

הבעיה בשיטה זו היא חוסר היכולת לערוך את הסרטון, כאשר אנו מפיקים סרטי פרסומת או תדמית אנו משתמשים בכוח העריכה שלנו בכדי לחשוף את הצופה רק לתכנים שאנו מעוניינים לחשוף בפניו. אנו עורכים את הסרט כך שכל שוט נבחר בקפידה, לאחר מחשבה, במטרה להוביל את הצופה למקום הספציפי שהוא אמור להגיע אליו מבחינתנו.

בנוסף, העריכה מאפשרת לנו לקצר את הסרטון ולהנגיש אותו לצופה כך שיישאר לצפות בסרטון עד סופו, תוך שילוב מוזיקה ואפקטים קוליים וחזותיים האמורים לשרת מטרה זו.

בצילום 360 אין לנו את כל האפשרויות האלה ולצערי כיום הסרטים האלה קצת משעממים J .

תחילה אנו מתלהבים מהגימיק אך לאחר מספר שניות מיצינו ונשארנו עם סרטון פחות מלהיב מסרטון רגיל, שיעורי הנטישה בסרטונים אלו גבוה במיוחד.

אני חושב שהדרך הנכונה לעבוד עם צילום זה היא בהפעלת הגולש בפעילות אינטראקטיבית, אם הגולש כבר מפעיל את הסרטון, עליו למצוא בסרטון פרטים מעניינים, עלינו להפוך את הסרטון למעין משחק שיגרמו לו לגולש להמשיך ולשחק עם הסרטון.

במתכונת היום של השימוש בסרטים למעשה משתמשים בשיטה זו רק לשם סיור וירטואלי חדשני יותר כאשר הפוטנציאל של צילום זה עדיין לא מומש.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!