ערוץ וידאו מסחרי באינטרנט של חברת וידאו הד

ערוץ וידאו מסחרי באינטרנט:

איך זה עובד?

ניקח למשל את ישראל ישראלי, ישראל רוצה לקנות מחשב נייד חדש, הוא כותב בגוגל  מחשב נייד, עולות לו מספר תוצאות, מבינהן אפשר לראות כי ישנה תוצאה אחת עם סרט תדמית עליה. הוא לוחץ על הסרטון ומגיע לערוץ מסחרי שהוקם ביו טיוב בשם "ענק החשמל".

בערוץ הזה ישראל יוכל למצוא סרטון הדרכה קצר – סרט תדמית המדבר על המחשב הנייד הספציפי, יתרונותיו, הוא ייחשף על הדרך לסרטונים מעניינים נוספים, סרט תדמית המספר על מחשבים ניידים, מה כדאי לבדוק לפני שקונים מחשב נייד, איזה סוגי אחריות קיימים וכו'.

ישראל נדלק ומחליט להישאר בערוץ ולצפות בסרטונים נוספים המראים דגמים אחרים, כמו רוב הגולשים , הוידאו מעניין אותו הרבה יותר מאשר לקרוא טקסט כתוב. וכך גם סרט תדמית.

הסרטון על המחשב הנייד נמצא ביוטיוב, גולשים רבים משתמשים ביו טיוב כמנוע חיפוש, אם למשל מישהו יקיש ביו טיוב" מחשב נייד" מיד יופיע בעמוד החיפוש הסרטון שהעלנו לערוץ הודיאו.

והנה כמה עובדות על ערוץ הוידאו ביוטיוב:

הוא חינמי

מאפשר למותג זמן חשיפה אדיר בעלות אפסית.

הוא לא דורש קניית מדיה יקרה.

הוא אינו מוגבל מבחינת הזמן.

הוא חי ברשת לנצח.

גוגל נותנת עדיפות לסרטונים במנועי החיפוש שלה. היום בעמוד הראשון מופיעות יותר ויותר סרטוני וידאו. וביננו, הרבה יותר מעניין לצפות בסרטון וידאו מאשר לקרוא טקסט לא?

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!